recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dual audio - Samsung Galaxy Tab S7 FE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dual audio - Samsung Galaxy Tab S7 FE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dual audio - Samsung Galaxy Tab S7 FE
    Sendt: 26-December-2022 kl. 16:02
Hejsa. 

Er der nogen, der kan sige, om en Samsung Galaxy Tab S7 FE har dual audio? Altså mulighed for at afspille om via to bluetooth headets samtidig?

Det ser ikke sådan ud, men vil være godt at få bekræftet. Og er det samme tilfældet med S6 Lite?

Ved nogen, hvad der er styrende for, om det kan lade sig gøre? Tror da ikke, at Samsung bare vilkårligt vælger, hvilke enheder der kan.

Mvh. Ken.
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 17:55
Kobling med to headsets kræver minimum Bluetooth version 5.0, hvis man ikke skal investere i ekstra udstyr.

Version 5.0 er dog ingen garanti for, at 2 enheder kan kobles til - dette afhænger også af producenten.

Jeg mener, at Samsung først tillod dette fra og med model S8, men er ikke sikker.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 19:01
Selv på den vores Tab A8 kan vi tilslutte to enheder, men kan ikke afspille samtidig. Det er da noget underligt noget, hvis det er teknisk muligt, men producenten vælger, at det ikke skal være en mulighed?
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2022 kl. 02:09
Som regel får man flere funktioner med i de dyrere enheder og derfor giver det vel mening for Samsung at åbne for denne funktion i deres S-modeller, som jo er betegnelsen for deres topmodeller.
Jeg er dog ikke sikker på om de har gjort det i S-8, men mener at jeg har læst det for et stykke tid siden.

A-modeller ligger jo i den billige ende af prisskalaen = færre funktioner.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2023 kl. 22:04
Jeg endte med at købe en billig S6 lite over DBA og en bluetooth transmitter. Det viser sig så, at tabletten faktisk har dual audio! Kæmpe optur. Og lidt nedtur, at jeg brugte nogle hundrede på transmitteren. Men den kan jeg om ikke andet bruge på den ældre iPad, vi har 😀
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu