recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround receiver - bedst til prisen i 2022/2023
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround receiver - bedst til prisen i 2022/2023

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2023 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af JAJE JAJE skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af JAJE JAJE skrev:

Det ser ud til at Sony har noget på vej i løbet af 2023:


STR-AN1000 ser ud til at være afløseren til den populøre STR-DN1080


Ja, og så skal du nok regne med at gange dit oplyste budget med 2...


Ja den starter nok med en høj pris, men mon ikke den kan findes til en god pris til black friday. Min nuværende receiver virker endnu så jeg har ikke så travlt. 
Man kunne jo håbe på at det ville være tilfældet med en lavere pris på BF, men personlig tror jeg ikke selv på detEmbarrassed Jeg gik selv og ventet på de nye receivere fra Yamaha (RX-A8A) i tidernes morgen, og da de så enlig var tilgængelige havde de en ret høj pris, og jeg har holdt øje med dem jævnligt også på BF og jeg har endnu ikke set dem på tilbud, kan huske at el-mutanten jævnligt havde tilbud på den gamle Yamaha serie 3080 -3070 -3060 etc. til tæt på en tredje del af hvad en ny RX-A8a koster i dag.

Men som dig, jeg har bestemt heller ikke travlt, og slet ikke til de priser.
 
Jeg har så købt nogle løse stereo effekttrin fra Primare (A60) og sat i rumpen på min 3060, det dur. Og skulle jeg alligevel begynde at bruge nogle skillinger på noget nyt snurre rund lyd, så vil jeg nok gå all ind og købe noget ARCAM AVR31/ AV41 eller lign. Og så er vi i lige som i gang!Confused
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu