recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung  BD-E8900N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-E8900N

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2023 kl. 10:15
Hej.
Min erfaring med den maskine er en fejl i frontpanelet (Touch systemet).
Det kan løses ved at afmontere det lille kabel til fronten.
Du kan så kun bruge fjernbetjeningen fremover til betjening.
Men et hurtigt quickfix.
Mvh. Søren
Til top
Peer Juul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2022
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peer Juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2023 kl. 10:52
Hej 
Det er da et forsøg værd og så slipper jeg for regninger for rep.
Tak for svar. Det lyder nemt, så jeg prøver det senere.Smile
Til top
Peer Juul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2022
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peer Juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2023 kl. 16:15
Hej Søren

Jeg har forsøgt at fjerne den eneste ledning, der går fra maskinen til frontdækslet. Det betød dog kun, at der overhovedet ikke kom liv i den, heller ikke med fjernbetjeningen. 

Jeg var lidt for hurtig. Der er jo en lille ledning, der sidder i frontdækslet. Den har jeg lige fjernet og det var altså den, der gjorde udslaget. Det ser ud til, at problemet er løst. Den er holdt med at starte og slukke i et væk. Jeg kan betjene den vha. fjernbetjeningen, som du sagde. Fantastisk. Tusind tak for dit indlæg.Smile

Mvh. Peer


Redigeret af Peer Juul - 27-Januar-2023 kl. 16:33
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2023 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

TOTALT Off topic.......

Hvorfor er elektroniske apparatur egentligt så store? Det hele kan jo fylde LANGT mindre, når nu der ikke er megen teknik indeni.


De skal af med varmen, og det kan de ikke komme hvis kabinettet skrumper til absolut minimum.

Flemming

Hmmm... Tjaeh, tjoeh.... LYDER som en plausibel forklaring... Kunne dette ikke løses ved at lave kabinetterne med kølehuller over det hele, og evt. med de velkendte, blanke, høje fødder under? Disse høje fødder ser jo også godt ud...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2023 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af Peer Juul Peer Juul skrev:

Hej Søren

Jeg har forsøgt at fjerne den eneste ledning, der går fra maskinen til frontdækslet. Det betød dog kun, at der overhovedet ikke kom liv i den, heller ikke med fjernbetjeningen. 

Jeg var lidt for hurtig. Der er jo en lille ledning, der sidder i frontdækslet. Den har jeg lige fjernet og det var altså den, der gjorde udslaget. Det ser ud til, at problemet er løst. Den er holdt med at starte og slukke i et væk. Jeg kan betjene den vha. fjernbetjeningen, som du sagde. Fantastisk. Tusind tak for dit indlæg.Smile

Mvh. Peer

Dejligt, at problemet blev løst ved at løsne en ledning!!!
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2023 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Peer Juul Peer Juul skrev:

Hej Søren

Jeg har forsøgt at fjerne den eneste ledning, der går fra maskinen til frontdækslet. Det betød dog kun, at der overhovedet ikke kom liv i den, heller ikke med fjernbetjeningen. 

Jeg var lidt for hurtig. Der er jo en lille ledning, der sidder i frontdækslet. Den har jeg lige fjernet og det var altså den, der gjorde udslaget. Det ser ud til, at problemet er løst. Den er holdt med at starte og slukke i et væk. Jeg kan betjene den vha. fjernbetjeningen, som du sagde. Fantastisk. Tusind tak for dit indlæg.Smile

Mvh. Peer
Det var så lidt. :-)
Mvh. Søren
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu