recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DIN stik til USB stik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DIN stik til USB stik

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2023 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Hej undskyld det sene svar havde ikke set du havde skrevet.

Nej jeg fik det ikke til at virke. Jeg ved ikke lige pt hvad jeg skal gøre. Har været omkring YouTube Videoer men ikke noget som jeg kan bruge til noget.

Så lige nu er jeg på herrens mark Cry 

Hvis jeg kobler kablet til computeren iMac kommer der lys i den lille boks på kablet. Går jeg i indstillinger for MIDI lyd og sender et ping til udgangen lyseren en blå diode et kort sekund for udgang - ud på boksen på kablet.

Det var øv! Er der ikke en musikinstrument-biks i nærheden af, hvor du bor? Så kunne det være, du kunne få det rigtige kabel der, eller råd om, hvordan det gøres?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2023 kl. 04:59
Jeg har været i dialog med en musikforretning, de forstod ikke hvorfor det kabel jeg havde købt ikke kan fungere, da de sælger ligene kabler.

Måske skal bruge en MIDI Interface boks som denne for at få det til at virke
Morten
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2023 kl. 05:55
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Jeg har været i dialog med en musikforretning, de forstod ikke hvorfor det kabel jeg havde købt ikke kan fungere, da de sælger ligene kabler.

Måske skal bruge en MIDI Interface boks som denne for at få det til at virke

Der er et http for meget i linket, så her er et, som burde virke: https://www.gear4music.dk/da/Indspilning-and-computere/SubZero-4x4-MIDI-interface/2KOA 

Jeg forstår så ikke, at biksen ikke foreslog dig at købe sådan en dims. Men spørg dem igen, og køb den i musikforretningen i stedet for at købe på nettet. Måske dyrere i fysisk butik, men så får du jo råd og vejledning med.


Redigeret af mnielsen - 01-Marts-2023 kl. 05:56
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu