recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huglo rullegardin
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huglo rullegardin

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huglo rullegardin
    Sendt: 05-Marts-2023 kl. 09:11
Hej.
Har købt 5 stk huglo gardiner til stuen og de fungerer fint men vil gerne kunne styre dem med en fjernbetjening. 
Ifølge vejledning som er lidt mangelfuld skal de stå kanal 0 for at kunne styre dem sammen, men kan ikke få det til at fungerer. 

Er der nogle herinde der har dem som kan hjælpe? 

Jysk kundeservice er ikke til megen hjælp 

Til top
Trannel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Marts-2023
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trannel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 22:32
Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at styre alle 5 gardiner på samme tid. Det havde jeg også indtil jeg knækkede koden:

Du fik udleveret ialt 5 fjernbetjeninger een til hvert gardin men du behøver kun at benytte en af dem til at styre alle 5 gardiner.
Indkod det første gardin på kanal 1, det næste på kanal 2 og så fremdeles.
Nu er du færdig med at programmere alle 5 kanaler og når du herefter trykker på kanal 0 vil alle 5 gardiner køre op og ned samtidig.
Smid ikke de øvrige 4 remotes ud, da du måske senere ønsker at kunne styre f.eks. 2 gardiner og 3 gardiner separat.


Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 22:42
Ja. Fandt ud af det i dag at man kun skal bruge én fjernbetjening og det var der fejlen var så nu kører det bare 😀.

Men tak for svar 👍
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu