recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle der har købt en Magnetar UDP800?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle der har købt en Magnetar UDP800?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2023 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af ReZel ReZel skrev:

En ven hjalp så jeg fandt ud af det men tak afligevel

Hvis du alligevel en gang skulle få brug for en brugsforvildning, så er den her - på engelsk:
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2023 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ReZel ReZel skrev:

En ven hjalp så jeg fandt ud af det men tak afligevel

Hvis du alligevel en gang skulle få brug for en brugsforvildning, så er den her - på engelsk:

Der fulgte både fransk og engelsk med i kassen
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2023 kl. 16:13
Nå jeg ville lige vende tilbage nu hvor jeg har brugt den lidt og den har muligvis et problem den bliver temmelig varm ikke noget med at man brænder sig på den eller noget men den er meget varmere end nogle andre afspiller jeg har haft eller set og det er jeg ikke super glad for

Jeg har valgt og slukke den og Cilo er i gang med og spørge Magnetar om det er normalt og om den skal tilbage eller hvad der nu skal ske

GLS er også nogle fjolser de har vendt afspiller på hovedet da jeg hentede den så det er måske også et problem det vides ikke endnu
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2023 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af ReZel ReZel skrev:

Nå jeg ville lige vende tilbage nu hvor jeg har brugt den lidt og den har muligvis et problem den bliver temmelig varm ikke noget med at man brænder sig på den eller noget men den er meget varmere end nogle andre afspiller jeg har haft eller set og det er jeg ikke super glad for

Jeg har valgt og slukke den og Cilo er i gang med og spørge Magnetar om det er normalt og om den skal tilbage eller hvad der nu skal ske

GLS er også nogle fjolser de har vendt afspiller på hovedet da jeg hentede den så det er måske også et problem det vides ikke endnu

Hvordan er den placeret? I et lille, lukket skab? Den er jo pænt stor... Men det har vist ingen betydning - der er jo ikke det store af elektronik indeni.
Magnetar UDP800 Blu-ray UHD 4K



Redigeret af mnielsen - 16-Maj-2023 kl. 17:33
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2023 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ReZel ReZel skrev:

Nå jeg ville lige vende tilbage nu hvor jeg har brugt den lidt og den har muligvis et problem den bliver temmelig varm ikke noget med at man brænder sig på den eller noget men den er meget varmere end nogle andre afspiller jeg har haft eller set og det er jeg ikke super glad for

Jeg har valgt og slukke den og Cilo er i gang med og spørge Magnetar om det er normalt og om den skal tilbage eller hvad der nu skal ske

GLS er også nogle fjolser de har vendt afspiller på hovedet da jeg hentede den så det er måske også et problem det vides ikke endnu

Hvordan er den placeret? I et lille, lukket skab? Den er jo pænt stor... Men det har vist ingen betydning - der er jo ikke det store af elektronik indeni.
Magnetar UDP800 Blu-ray UHD 4K


Den står på mit skrivebord oven på min Denon receiver så det er måske derfor den bliver så varm

Er i gang med og finde ud af hvordan jeg får det flytter rundt det bliver nok noget med at det ikke kommer til og stå oven på hinanden mere

Problemet er den hyle der holder venstre front højtaler er så løs så jeg tør ikke stille højtaler på den så den står på mit skrivebord og tar alt pladsen til venstre for receiver

Hvis det kan laves så stiller jeg den tilbage på hyle og så stiller jeg begge mine afspillere ved siden af receiver i stedet for oven på den

Center højtaler kommer også til og stå under receiver i stedet for oven på min Oppo Blu-Ray
Receiver er i bunden med Magnetar oven på og så Oppo oven på den og så center højtaler i toppen

Det har aldrig været et problem med den gamle Oppo den kunne godt stå på receiver uden den blev varm

Det står ikke op og ned af væggen der er plads bag ved
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2023 kl. 10:43
Hej ReZel

Hvis jeg skal dømme ud fra min egen Denon AVR-X430H surroundreceiver, der bliver umanerligt varm ved brug, så er det en dårlig ide at sætte noget andet ovenpå.

Prøv, som du skriver, at sætte apparaterne ved siden af hinanden og se, om det ikke gør en forskel til det bedre.

Mvh. Jørgensen
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2023 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Hej ReZel

Hvis jeg skal dømme ud fra min egen Denon AVR-X430H surroundreceiver, der bliver umanerligt varm ved brug, så er det en dårlig ide at sætte noget andet ovenpå.

Prøv, som du skriver, at sætte apparaterne ved siden af hinanden og se, om det ikke gør en forskel til det bedre.

Mvh. Jørgensen

Jeg flyttede det lige efter jeg skrev sidst men jeg har ikke noget HDMI kable der er langt nok til og kunne nå over til afspiller nu så skal på posthuset og hente det kable jeg bestlite i går fra AV-Cables

De sender samme dag man bestiller også efter kl 19
Det var vist et gammelt kable alligevel så nu har jeg købt et nyt Lindy HDMI 2,0 kable

Hvad angår min receiver så er det en Denon AVR-X1700H og den bliver ikke særlig varm så det har aldrig været et problem før heller ikke med de gamle Onkyo jeg have før

Min gamle Oppo har stået i 9 år oven på receiver og den har aldrig været varm
Har flyttet min Magnetar langt væk fra alt andet så varme fra andre ting er ikke et problem


Redigeret af ReZel - 17-Maj-2023 kl. 11:46
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2023 kl. 20:11
Der er kommet nogle flere reviews på UDP-800 og et enkelt på på UDP-900
https://www.youtube.com/watch?v=7JFbLH-ZgpU&t=
https://www.youtube.com/watch?v=GnzjehwRm7M
https://www.youtube.com/watch?v=WivGIRvUjJQ&t=

Jeg er blevet rigtig glad for min UDP-800 den afspiller alt jeg sætter i den og region kode skift virker også super
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2023 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af ReZel ReZel skrev:

Der er kommet nogle flere reviews på UDP-800 og et enkelt på på UDP-900
https://www.youtube.com/watch?v=7JFbLH-ZgpU&t=
https://www.youtube.com/watch?v=GnzjehwRm7M
https://www.youtube.com/watch?v=WivGIRvUjJQ&t=

Jeg er blevet rigtig glad for min UDP-800 den afspiller alt jeg sætter i den og region kode skift virker også super

Den ustabile hylde, du skriver om... Kunne du få nogen til at hjælpe med at fastgøre den?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2023 kl. 21:51
Den kunne ikke sættes fast i væggen så blev opgivet så Magnetar står for sig selv på mit skrivebord foran alt andet
Til top
titt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2024 kl. 01:13
ReZel:
Jeg overvejer en Udp 800, men har brug for at vide om man kan flytte undertekster op og ned, ligesom man kan på Oppo og nogle Panasonic?
Til top
ReZel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2019
Sted: space
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReZel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2024 kl. 00:59
Oprindeligt skrevet af titt titt skrev:

ReZel:
Jeg overvejer en Udp 800, men har brug for at vide om man kan flytte undertekster op og ned, ligesom man kan på Oppo og nogle Panasonic?
Jeg ved desvære ikke hvordan man flytter texter da jeg aldrig har forsøgt

Kiggede i manual og søgte på google men fandt ikke lige nogle svar så kan desvære ikke hjælpe med det


Redigeret af ReZel - 22-Februar-2024 kl. 01:00
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu