recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny bærbar til Photoshop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny bærbar til Photoshop

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boeniz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boeniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny bærbar til Photoshop
    Sendt: 17-April-2023 kl. 17:38
Hej folkens.

Min snart 10 år gamle bærbare står over for udskiftning. Den blev i sin tid købt hos MM Vision, og jeg har været yderst tilfreds med den.

Jeg er IKKE gamer, men arbejder en del med tung grafik i Photoshop, så det skal den slf. helst kunne trække.

Gutterne fra MM Vision har anbefalet mig denne: https://www.mm-vision.dk/asus-vivobook-pro-15x-oled-m6501rm-ma012w-baerbar, og det ligner jo en særdeles potent fætter, der sagtens kan opfylde mit behov. Men dels vil jeg gerne lidt tættere på 10.000 kr., dels er jeg blevet anbefalet at købe en med 16:10 aspect ratio, som skulle være godt, når man arbejder med billedbehandling. Jeg vil også gerne ha' en 15,6" skærm, eller hvad den nu hedder i 16:10...

Kan nogen anbefale mig noget andet? Jeg er ikke kræsen med mærke/producent. Jeg har ingen erfaring med 16:10 skærme. Er det værd at gå efter det?

Jeg vil sætte pris på alle indspark :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu