recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clone større usb optager-stick til samme LG B7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clone større usb optager-stick til samme LG B7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clone større usb optager-stick til samme LG B7
    Sendt: 05-Maj-2023 kl. 10:59
Har i dag en Sandisk 32GB usb stick til mit LG B7 oled TV. Det fungerer perfekt. Stick'en en næsten fyldt og jeg har købt en ny større Sandisk usb stick på 512GB. 
Jeg ved at optagelser krypteres - så de ved flytning af usb-sticken ikke kan ses på andre tv.
Nu vil jeg gerne bruge den nye større stick i stedet for den mindre - altså i samme tv. Vil gerne have nuværende indhold over på den større stick.
Det bør vel kunne lade sig gøre?
Hvordan er fremgangsmåden? Skal jeg finde cloneingsværktøj og clone - eller sætte den nye tomme usb i tv og lade tv'et formatere - og derefter bare kopiere indhold over på den nye via en pc eller mac?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 11:38
Jeg tror desværre ikke nogen af dine foreslåede løsninger vil virke m.h. t. overførsel af nuværende optagelser. TV'et formaterer i et format en PC ikke vil genkende. Hvis der er flere USB tilslutninger på dit TV vil jeg foreslå at lade begge USB sticks blive siddende i TV'et. Så kan du altid vælge hvilken stick du vil afspille fra og/eller optage på.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 11:59
Tænkte nok det ikke kan lade sig gøre. Og derfor købte jeg en harddisk på 1 TB for flere år siden. Det er det 3. TV den kører klippestabilt på. Det er en western digital tror jeg gav 440 kr for. I dag ville jeg nok købe en 2 TB, som mit TV kan klare, jeg ved ikke om alle TV kan det.

Redigeret af Munch - 05-Maj-2023 kl. 12:01
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 12:33
Prøv at sætte begge i en computer og se hvad du kan se.
Du kan sikkert ikke afspille filerne, men jeg mener ikke at LG bruger noget specielt formatering.
SVJV bruger de FAT32 eller NTFS, så enhver Windows maskine burde kunne læse dem.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2023 kl. 13:30
Det virker! Tog den gamle USB-stik ud fra TV. Satte den nye større tomme usb-stik i. Fik TV til at formatere. Satte den gamle usb i en pc og kopierede den ene store mappe over på den nye usb (samme mappe-navn). Kan både se de gamle optagelser og optage nye. Andre kan måske have gavn af løsningen.

Redigeret af Warren - 08-August-2023 kl. 13:31
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu