recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor findes IMDb på Netflix?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor findes IMDb på Netflix?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2023 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jo, Hajsa. Det ville være rart, hvis jeg kunne kontrollere din påstand😀

Jeg bevarer dog stadig mit abonnement, men dit indlæg fik mig da  til at optælle Min liste, som mine udsøgte film hedder på Netflix. Listen er alligevel i øjeblikket på 71 ventende film, som når de først er sat på listen også er svære at tjekke IMDb-scoren på.

Umiddelbart ser det ud til Netflix slet ikke ønsker, at vi tjekker kvaliteten, men bare forsøger at se alle film.

Min kone og jeg ser i gennemsnit 1 film om hver aften, men disse film består af både udvalgte fra Filmstriben, Netflix, egne optagelser fra liveTV og af direkte kig på liveTv.

Så de 71 ventende film på Netflix tager et stykke tid inden vi er igennem. Der kommer jo også hele tiden nye🧐

Ok, alligevel 71 ventende film med imdb højere end 7.0, der må være en del af ældre dato, jeg har svært ved at finde 10-15 stykker, de par gange om året vi har netflix og vores tærskel er dog en smule lavere (6.0).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu