recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Streaming Box 8000 - vis opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Streaming Box 8000 - vis opdatering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nokia Streaming Box 8000 - vis opdatering
    Sendt: 27-Juni-2023 kl. 18:46
Hej
Jeg har sat min Nokia Streaming Box 8000 til ikke at opdatere apps automatisk. Så vidt jeg har forstået det, skulle boksen vise på start-skærmen, når der er opdateringer til apps. Det bliver dog ikke vist
hos mig. 
Skal jeg slå visningen til på boksen et eller andet sted?

På forhånd tak.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 19:33
Hvis det ikke viser sig på skærmen, kan du gå ind i Google Play og se hvilke apps, der er opdateringer til. 

Redigeret af longjohn2 - 27-Juni-2023 kl. 19:36
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 20:11
Ja tak, det ved jeg. Jeg synes bare jeg har læst et sted, at det kan blive vist på start-skærmen.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 06:27
Jeg har ikke hørt om, at man kan få notifikation om afventende opdateringer på startskærmen af Android TV. Hvor har du læst det?
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 17:14
Det kan jeg faktisk ikke huske.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 19:50
Det står i brugsanvisningen, men det må være noget Nokia-specifikt.

"Softwareopdateringer af Nokia Streaming Box udføres automatisk. I tilfælde af tilgængelige opdateringer til installerede apps, vil du få en meddelelse på startskærmen. Gå til meddelelsen, og tryk på OK for at læse den"

 


Redigeret af longjohn2 - 28-Juni-2023 kl. 19:51
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 06:35
Det må være begrænset til Nokias egne apps. Eller hvad?

Der er et notifikationssystem i Android TV / Google TV, men jeg har aldrig set det anvendt til at give notifikationer om afventende app-opdateringer.
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 16:55
Jeg har i dag fået nedenstående svar fra Streamview.

The Streaming Box will notify you on the Home Screen only for Android OS updates, not for the Apps. The App updates are sent directly from the developers of the Apps themselves and (most of the Apps) will update automatically, but some Apps will have to be updated manually by you.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 17:12
Lidt sjovt (eller tragisk?) - det er jo præcis det omvendte af, hvad de skriver i manualen...
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2023 kl. 08:20
Jeg kunne heller ikke få det til at stemme. Der er mig bekendt ikke sådan en mulighed i Android TV, som jo er ret strømlinet på tværs af bokse og TV-skærme.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu