recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antennefordeler og Coax han til F-stik han
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antennefordeler og Coax han til F-stik han

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Antennefordeler og Coax han til F-stik han
    Sendt: 24-September-2023 kl. 15:06
hej

jeg kan ikke for  Antennefordeler 6-vejs (Docsis 3.1) Triax ABS 6 og et Coax han til F-stik han til og virke sammen når jeg sætte   Coax han til F-stik han  i Antennefordeler 6-vejs (Docsis 3.1) Triax ABS 6 kom der ikke noget tv signal jeg har prøve på mit tv og på en yousee tv box men de kom ikke noget signal jeg har sørg for Coax han til F-stik han  sidder som det skal og alt er tilslut rigtigt men
det virke ikke jeg har prøve 2  stik kabel High Grade Antennekabel - Coax han til F-stik han. Kablet kan f.eks bruges mellem TV og satellitboks. skriv av-cables.dk  

hvis jeg selv samler/lave et kabel virke det fint  ene som ved om Antennefordeler 6-vejs (Docsis 3.1) Triax og Coax han til F-stik han har probem med og virke sammen



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu