recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs videosender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs videosender

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2004
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs videosender
    Sendt: 23-August-2004 kl. 20:44

Det her er en lille smule off-topic, but here goes...

Jeg har min Panny E85, en nylig købt ekstern TV-Tuner til brug på min gamle 19" PC-monitor (som nu er placeret i sovekammeret) og sidst, men ikke mindst: alt for langt mellem enhederne. Og ikke om jeg gider at skulle til at trække kabler! Der er altså lidt mere end 10-15 m mellem skærm og optager og et par enkelte vægge.

Nu var jeg så i dag inde og kigge i Kvickly Extra og A-Z med det formål at købe en trådløs tv-sender, men jeg har ikke lige vildt lyst til at punge ud med de 800 kr. de tager for sådan en tingst, når jeg ved at de sikkert kan fås billigere et eller andet sted i cyberspace. Mit spørgmål til jer, kære læsere, er:

Kender I til nogen net-steder, hvor sådan et stykke nyttigt elektronik kan erhverves for færre penge - max. 5-600 kr.?

Kvaliteten er ikke af allerstørste vigtighed; bare så længe jeg kan se, hvad der sker på skærmen.

Giv endelig lyd og hjælp en stakkels mand til også at kunne se kabelløs kanal Panny E85 på sovekammeret.

Mvh
p-HD

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 20:52

Hej p-HD

Oprindeligt skrevet af p-HD p-HD skrev:

Kender I til nogen net-steder, hvor sådan et stykke nyttigt elektronik kan erhverves for færre penge - max. 5-600 kr.?

Medion sættet som sælges i Telebutikkerne, eller via nettet hos http://salg.tdc.dk  skulle være ok til prisen. Jeg har set det anbefalet af mange.

Medion trådløs transmissionssystem
Medion trådløs transmissionssystem

Det koster 599,-

  /Lars



Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2004
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 21:55

hmm... designet minder UHYGGELIGT meget om det Lumatron-sæt, jeg engang så i Kvickly.

...og Lumatron er ikke ligefrem et navn, jeg forbinder med plusser.



Redigeret af p-HD
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 22:03

Hej p-HD

Oprindeligt skrevet af p-HD p-HD skrev:

hmm... designet minder UHYGGELIGT meget om det Lumatron-sæt, jeg engang så i Kvickly.

...og Lumatron er ikke ligefrem et navn, jeg forbinder med plusser.

Sættet skulle som sagt være ok - til prisen.

Men hvis det er kvalitet du går efter, så skal du slet ikke have et trådløst sæt. Ingen sæt, om du så ofrer 2500 kr på det dyreste, kommer i nærheden af kvaliteten på et direkte kabel.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu