recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye in-ear høretelefon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye in-ear høretelefon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye in-ear høretelefon
    Sendt: 02-Marts-2024 kl. 08:41
Mine "gamle" (18 mdr.) Sony wf-1000xm4 ørebøffer, er afgået ved døden. Det var batterierne der ikke kunne mere. Cry
De spillede fantastisk og støj-reduktionen var jeg meget glad for.

Jeg har bruge for forslag til nogle nye, og det skal være i hifiklubben.

Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 10:21
Skift batterierne !
Min søn har XM3'er hvor vi skiftede batterierne for snart 2 år siden
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 10:48
Det værksted HK bruger kan ikke skaffe reservedele. 
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 11:16
Her er links til Sony wf-1000xm4 Akku. Både fra Tyskland og Kina.


Hilsen Carsten.

Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 11:18
Det er ikke relevant. De er indleveret og afskrevet af hifiklubben.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2024 kl. 05:48
Lidt ærgeligt, at de ikke sælger Sony mere - XM5 ville ellers være en oplagt afløser. 

Men Sennheiser Momentum 4 TW kunne måske være en mulighed. Har ikke hørt dem, men de har fået ret gode anmeldelser (dog ikke hvis man er til megabass)
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2024 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Lidt ærgeligt, at de ikke sælger Sony mere - XM5 ville ellers være en oplagt afløser. 

Men Sennheiser Momentum 4 TW kunne måske være en mulighed. Har ikke hørt dem, men de har fået ret gode anmeldelser (dog ikke hvis man er til megabass)


Tak for det gode input. Dem vil jeg kigge på.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2024 kl. 12:16
Jeg skal ikke være apple fan, men har du prøvet et sæt air pod pro? Jeg skiftede (efter mange år med alt muligt forskelligt) til dem for snart 2 år siden (fik dem udleveret på arbejdet) og må sige at jeg er meget positivt overrasket både over støjdæmpning og lydkvalitet. 
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2024 kl. 10:48
Jeg fik prøvet Sennheiser Momentum 4 TW, og de spiler fint. Jeg oplevede ikke, at de tilføjede mere bas end Sony MX4. Passthough var fin, men ANC er ikke på samme niveau som MX4. Og prisen er helt væk.

Hifi klubben gave mig mine penge tilbage. Det synes jeg er super fin service.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu