|
Beogram 2202 HJÆLP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tcstone ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2025 Sted: Gråsten Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11 timer 7 minutter siden kl. 13:33 |
Hejsa. Jeg har lige fået et nyt problem. Jeg har købt en Beogram 2202. Jeg har puttet Din stikket på min beomaster 3500. Når jeg starter pladespilleren kører pickup ind og ned, men så kører den tilbage med det samme
![]() HJÆLP!!!!!!!!!!!
Redigeret af Tcstone - 11 timer 5 minutter siden kl. 13:35 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4903 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den skal på værksted!
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Tcstone ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2025 Sted: Gråsten Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var vægten på armen nu mangler jeg kun lyden. Skal der bruges et adapter stik?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |