|
Ønskes-Godt 55" tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvorfor skulle den holde op med at virke? Anyhow, så er det billigere at købe en AppleTV boks og få fuld nytte af den, frem for at skifte tv. Men igen, Sony QD OLED spiller max...... Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19597 |
|
Hvad har det med sagen at gøre? Mit oldgamle plasma virkede fint i en lys stue. OG så kunne jeg samtidig nyde et endnu bedre billede, når der var knapt så lyst, end hvis jeg havde købt et LCD Klaus
|
||
![]() |
||
|
Op? det er stadigvæk et LCD, bare med en smule mere avanceret baggrundsbelysning Klaus
|
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2066 |
|
Ahh. Da vi havde et plasma tv PX70 døjede vi godt nok med problemer med lyset i stuen.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4729 |
|
Hej. Computersalg.dk har 65" C4 til 10.912 Kr. De Tyske priser på en 65" C4 er fra 1.377,00 € Hilsen Carsten. Redigeret af csell - i går kl. 18:27 |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
|
Nvm...
Redigeret af Rolf Lemmike - 6 timer 19 minutter siden kl. 15:44 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |