|
5g mobilabonnement i 4g router? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej igen. Tak. Kan du sende et link til hvor jeg kan finde et mobilabonnement med fri data til 129 kr.?
|
|||
![]() |
|||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
||
Da jeg har flyttet flere abonnenter til CBB er det ud fra en forhandling med dem, b.la. gik jeg ned i EU-data fordi det jo kun er alm. data jeg skal bruge.
|
|||
![]() |
|||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
||
149kr hos Flexii https://www.flexii.dk/bestemselvmobilabonnement Callme kører tit i weekenden med et 149kr tilbud på deres fri data abonnement. Redigeret af katbird - 27-Marts-2025 kl. 16:31 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |