recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5g mobilabonnement i 4g router?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5g mobilabonnement i 4g router?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hygom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hygom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af herognu herognu skrev:

Oprindeligt skrevet af Hygom Hygom skrev:

[QUOTE=herognu]
Hvor finder du det til 129 kr pr måned? Jeg kan kun se 279 for mobilt bredbådn eller 199 for mobilabonnement?
De 129 kr. er det bare et introtilbud?

Router køber jeg selv for 1600 kr og de 129 kr er som sagt et 5g mobilabonnement med fri data. Wink

Hej igen. Tak. Kan du sende et link til hvor jeg kan finde et mobilabonnement med fri data til 129 kr.?
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 12:03

[QUOTE=herognu][QUOTE=Hygom][QUOTE=herognu]
Hej igen. Tak. Kan du sende et link til hvor jeg kan finde et mobilabonnement med fri data til 129 kr.?
Da jeg har flyttet flere abonnenter til CBB er det ud fra en forhandling med dem, b.la. gik jeg ned i EU-data fordi det jo kun er alm. data jeg skal bruge.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 16:30

Oprindeligt skrevet af herognu herognu skrev:

[QUOTE=herognu]
Hvor finder du det til 129 kr pr måned? Jeg kan kun se 279 for mobilt bredbådn eller 199 for mobilabonnement?
De 129 kr. er det bare et introtilbud?

Router køber jeg selv for 1600 kr og de 129 kr er som sagt et 5g mobilabonnement med fri data. Wink

Callme kører tit i weekenden med et 149kr tilbud på deres fri data abonnement.

Redigeret af katbird - 27-Marts-2025 kl. 16:31
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu