recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha RX-V767 - hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha RX-V767 - hjælp

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Lund160487 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Marts-2025
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lund160487 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 timer 27 minutter siden kl. 11:06
Syntes bare ikke jeg kan finde nogle steder hvor jeg kan justeret ret meget lige på sub ? 
ved du har det er ? 
det jeg kan finde er:
level
crossover
HZ 
ikke noget eq desværre. 

ja den gamle forstærker have kun lidt små justerings muligheder  - du kan se den Yamaha RX-V395
men det virkede sku :) 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Point: 1117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 timer 45 minutter siden kl. 11:48
 Din reciever burde have en p eq hvor du kan justere bas i den frekvens du ønsker at ændre.

Frank 

Redigeret af Frank13 - 21 timer 43 minutter siden kl. 11:50
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lund160487 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 timer 43 minutter siden kl. 11:50
Hej Frank.
Det burde den, men kan bare ikke finde hvor :) 
det er en yamaha RX-V767
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 60 minutter siden kl. 12:33
Jeg kan heller ikke finde en EQ indstilling i denne manual

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lund160487 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 50 minutter siden kl. 12:43
Godt så var jeg ikke den eneste :) 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 40 minutter siden kl. 12:53
Til gengæld så er der på fronten af reciever en diskant og bas regulering. Og i stedet for EQ er der “Scener”, som er præ-installerede lyd scener til film, musik, tale osv.

Det må du ind i menuen og kigge på  
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lund160487 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 12 minutter siden kl. 13:21
Jep dem på fronten har jeg fået indstillet så de stemmer med de 4 indbygningshøjtalere. 
har været lidt inde i de scener, syntes absolut ikke de gjorde det bedre. 
må hjem her i weekenden og forsøge lidt mere ellers bliver den gamle repareret, den ved jeg fungere :)   

Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Point: 1117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 42 minutter siden kl. 14:51
Hvad sker der hvis du trykker på "on screen" knappen, kan du der vælge EQ menuen?

Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 34 minutter siden kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Lund160487 Lund160487 skrev:

Munch kan generelt ikke finde ret meget. Wacko

Men du går ind under "Speaker Setup" -> "Manuel Setup" -> "Parametric EQ".

Som det står beskrevet i manualen. Wink

Redigeret af Flippo - 18 timer 33 minutter siden kl. 15:00
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 23 minutter siden kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Lund160487 Lund160487 skrev:

Munch kan generelt ikke finde ret meget. Wacko

TongueTongueTongue
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lund160487 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 53 minutter siden kl. 07:40
Hejsa 😊 
Den har jeg også fundet, men der kan kun foretages justeringer i front, Surround, men ikke sub udgangen. 

Tror også jeg kom tættere på igår, det var som om at jeg efter 3 timers justering, fandt en Sweet spot. - der lader jeg den lige stå for nu 😂😂 der er ikke så meget Bass for før, men vi er trods alt der oppe af nu. - brugte den “ekstra Bass” der var inde i menu, men skruede helt ned for det på frontern.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu