|
Yamaha RX-V767 - hjælp |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Lund160487 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2025 Sted: Støvring Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Syntes bare ikke jeg kan finde nogle steder hvor jeg kan justeret ret meget lige på sub ?
ved du har det er ? det jeg kan finde er: level crossover HZ ikke noget eq desværre. ja den gamle forstærker have kun lidt små justerings muligheder - du kan se den Yamaha RX-V395 men det virkede sku :)
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|
Din reciever burde have en p eq hvor du kan justere bas i den frekvens du ønsker at ændre.
![]() Frank
Redigeret af Frank13 - 21 timer 43 minutter siden kl. 11:50 |
||
![]() |
||
Lund160487 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2025 Sted: Støvring Status: Offline Point: 17 |
|
Hej Frank.
Det burde den, men kan bare ikke finde hvor :)
det er en yamaha RX-V767 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4970 |
|
Jeg kan heller ikke finde en EQ indstilling i denne manual
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Godt så var jeg ikke den eneste :)
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4970 |
|
Til gengæld så er der på fronten af reciever en diskant og bas regulering. Og i stedet for EQ er der “Scener”, som er præ-installerede lyd scener til film, musik, tale osv.
Det må du ind i menuen og kigge på
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Jep dem på fronten har jeg fået indstillet så de stemmer med de 4 indbygningshøjtalere.
har været lidt inde i de scener, syntes absolut ikke de gjorde det bedre. må hjem her i weekenden og forsøge lidt mere ellers bliver den gamle repareret, den ved jeg fungere :)
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|
Hvad sker der hvis du trykker på "on screen" knappen, kan du der vælge EQ menuen?
![]() |
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1444 |
|
Munch kan generelt ikke finde ret meget. ![]() Men du går ind under "Speaker Setup" -> "Manuel Setup" -> "Parametric EQ". Som det står beskrevet i manualen. ![]() Redigeret af Flippo - 18 timer 33 minutter siden kl. 15:00 |
||
![]() |
||
|
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Hejsa 😊
Den har jeg også fundet, men der kan kun foretages justeringer i front, Surround, men ikke sub udgangen. Tror også jeg kom tættere på igår, det var som om at jeg efter 3 timers justering, fandt en Sweet spot. - der lader jeg den lige stå for nu 😂😂 der er ikke så meget Bass for før, men vi er trods alt der oppe af nu. - brugte den “ekstra Bass” der var inde i menu, men skruede helt ned for det på frontern.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |