|
Trigger kabel til Rotel: |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2025 kl. 08:54 |
Hej jeg har en Rotel RMB-1565 samt en Yamaha A2060 som jeg gerne vil forbinde med et trigger kabel.
Er der nogen der har haft succes med at bruge et trigger kabel til Rotel? Jeg har købt et Goobay trigger kabel og det virker ikke.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger med succes, trigger kabel fra Michi P5 (Rotel High End), til Michi S5 og min Mark Levinson cd afspiller. Michi P5 tænder og slukker effektforstærker Michi S5 og Mark Levinson cd.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
![]() ![]() Har du lavet Setup for Trigger Output 1 - Output 2 modes/sources på Yamaha? (manual side 148) Og sat switch på Rotel (manual side 7): Turn On/Off Mode Selector 6 The amplifi er can be turned on and off manually, or automatically by using its “12V Trigger” system. The Turn On/Turn Off Mode selector switch selects which method is used Redigeret af JørgenT - 26-Marts-2025 kl. 16:31 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2568 |
Tak for svarene.
@Jørgen ja har været igennem manualerne uden held desværre.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19623 |
Går ud fra at trigger kablet er i “IN” på Rotel og at kontakten er i “on” position - korrekt?
Har du et 9 volts batteri, bør du kunne tænde Rotel forstærkeren ved at sætte spænding på trigger kablet. Har du prøvet det? Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |