recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HT-P1200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung HT-P1200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung HT-P1200
    Sendt: 05-November-2006 kl. 22:16

Har overvejet sådan et sæt, mangler et godt surround-anlæg som også er godt til musik, kan det anbefales?

Jeg kunne ikke få en af jer til at tage et billede af hvordan det ser ud når det er monteret på væggen.

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2006 kl. 15:39

hej sådan et har jeg da - spiller kanon godt, dog skal du lige være opmærksom på at kablet imellem anlægget og subwooferen kun er 2½ meter langt, og det er vist ikke muligt at købe et der er længere - jo måske i England findes der vist et til en Kenwood autoradio der er 5 meter langt...

Men hvis du kan leve med det er det et cool anlæg syns jeg.

Stik mig din mail-adresse, evt. på PB så skal jeg smide dig et pic

Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2006 kl. 20:36

Er det fremtidssikret? Eller ville man være nødt til at skifte det ud når de fjerne det analoge net og man både kan se og optage digitalt. Ville man så ikke få brug for en digital indgang også.

 

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 15:01
Anyone?????
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 15:43
Anlægget har 2 digitale indgange. Tuneren kan "kun" modtage alm. fm-radio.

Personligt bruger jeg det til at se alm. dvd-film og som forstærker til min mce-pc

Til top
Vesterholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 19:51

Hey

Jeg har købt dette anlæg for en lille måned siden, som en julegave til mig selv, og jeg må sku sige at det var fandeme en god julegave.

Og så fik jeg det billigt, da jeg arbejder i en Radio og TV forretning.

Jeg har lige bestilt det der vægbeslag, som tilsyneladende skulle være gratis, og glæder mig til at få det.

Men jeg syntes virkelig du skal overveje at købe det anlæg, for det spiller godt og har et lækkert design.

Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 23:46

må man spørge hvor meget du fik det til?

 

Til top
Vesterholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2007 kl. 21:19

Hahaha, jamen jeg måtte slippe 6.000 kroner for det, og taget i betragtning at det normalt koster 10.000 kroner er det jo en okay pris.

Og jeg er stadig virkelig glad for det.

Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2007 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Er det fremtidssikret? Eller ville man være nødt til at skifte det ud når de fjerne det analoge net og man både kan se og optage digitalt. Ville man så ikke få brug for en digital indgang også.

 

Det er et fantastisk anlæg. Jeg ville også købe det, men valgte til sidst at købe en Yamaha løsning i stedet for, da jeg ikke ville se på alle de højtalere og ledninger i hele min stue. Men jeg har testet det af flere omgange og det spiller 100%. Eneste men jeg tænkte på, var at du løber ind i en situation omkring de nye DVD formater (HD-DVD, Blue Ray etc), da du så alligevel i givet fald skal ud og have en ekstern afspiller ved siden af (dette vil man naturligvis helst undgå når anlægget er et "all in").

Ydermere så kommer med de nye DVD formater også nye lys formater i HD. Men om det gør den store forskel er spørgsmålet.

Og sådan kan man blive ved. Lige meget hvornår du vælger at købe det, så er der altid noget nyt lige om hjørnet.

Jeg købte en Yamaha YSP1100, som ikke engang er kommet til Danmark endnu (der er kun YSP1000 modellen). Og den spiller perfekt til mit behov. Men nu har Philips lige vist på CES messen at deres nye Sound Bar (HTS8100) har indbygget DVD med en HDMI forbindelse (opskallering til 1080P) til mere eller mindre samme pris som jeg gav for Yamaha'en. Æv, så kunne jeg have undværet en enhed (dvd afspiller) i samlingen. Men igen - man kan blive ved.



Redigeret af MikeOne - 12-Januar-2007 kl. 09:36
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu