recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv møbel - HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTv møbel - HJÆLP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Emne: Tv møbel - HJÆLP
    Sendt: 15-November-2006 kl. 17:24

Så ryger håndklædet sgu snart i ringen - så håber på lidt hjælp herinde.

Har 427XA på vej fra TC - sammen med det er HDD/DVD'en på vej sammen med HD Selectoren (når den EN GANG kommer).

Nu kommer problemet så: Jeg vil gerne have fingrene i et tv-møbel der kan hænge på væggen (absolut krav - og helst i hvidt). Havde først udset mig Clic's model 111 (bare et enkelt element - http://www.clic.dk/web/web17.asp).

Clic 111 faldt så lidt på prisen (selv om det godt nok er lidt pebret for et tv-møbel, så derfor gik jagten videre og så kom HIFI-Klubben ind i billedet med deres Argon (http://www.zmag.dk/showmag.php?mid=pqwd - side 54), men det var desværre ikke noget, lillemor kunne tilslutte sig.

Vil godt kunne acceptere alle 3 elementer (som Argon - men godt kan leve med 1 element som Clic 111). Men det store problem ligger i at vi ikke vil have et så "højt" et møbel (altså ikke 3 hylder/skuffer, men mere 1 MÅSKE 2 stks).

Nu har jeg så cartet rundt på nettet, men kan ikke rigtigt finde noget som rigtigt ringer - er der nogen der, der kan hjælpe (ellers må jeg jo bide i det sure æble i traske ind og købe et Clic modul...)

Anders



Redigeret af 0542 - 15-November-2006 kl. 17:32
Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 15:47

Er der slet ingen der kan hjælpe???

 

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 15:57

Jeg har et 311d clic, det fede ved clic er klart den store kvalitet, du får også en dobbeltbagbeklædning så ALLE kabler er skjult, endvidere har du muligheden for at skjule og betjene dine komponenter via stofbeklædningen.

Jeg har hørt en lille fugl synge om at der er en demo 111 fra Scala hifi i århus, til en god pris...

Jeg kunne heller ikke finde alternativer til clic. Så jeg måtte også bøde lidt ekstra knaster, men har heller ikke fortrudt et sekund..

Til top
HMAC Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 16:02

Hmmm.... jeg har fuldstændig samme problem - og har også ledt OVERALT. ´

Clic ser helt rigtig ud - men hvis man skal bruge 3 moduler ved siden af hinanden, bliver prisen lidt for pebret!

 

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af HMAC HMAC skrev:

Hmmm.... jeg har fuldstændig samme problem - og har også ledt OVERALT. ´

Clic ser helt rigtig ud - men hvis man skal bruge 3 moduler ved siden af hinanden, bliver prisen lidt for pebret!

 

Ja det er sgu dyrt, men man kan jo bare samle lidt på det og spare op, jeg tvivler på at det bliver forældet, jeg skal stadig have 2 moduler mere, de koster ca 11000, det er sgu mange penge, men det er også med ekstra dybde osv.. Jeg tror man har møbler for livet, med et design der aldrig går af mode..

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 16:11

Nu vi er ved snakken, så er de måske ikke så dyre alligevel. Mit fremtidige setup er 3stk 312d moduler efter hinanden, alle med stoflåger, det er så meningen at min center og højre/venstre lydkanal skal være gemt bag, Det betyder at jeg ikke behøver at tænke på designet på højtalerne, og så får man bekendt mere og billigere højtaler for pengene.. Ser man sådan på det, er det måske ikke så vandvittigt dyrt alligevel..

Ligeledes skal subben også være i et møbel, det er sgu også lidt cool at man hører kongelyd, men bare ikke kan se hvor det umiddelbart kommer fra.. Og så er det jo fantastisk kone venligt.

Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 16:31

Hahahahah - "kone venligt"!!!

Ja - det er sgu en faktor, man IKKE skal undervurdere...om som man ALDRIG kan forudse!

 

Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Hahahahah - "kone venligt"!!!

Ja - det er sgu en faktor, man IKKE skal undervurdere...om som man ALDRIG kan forudse!

 - den er så vigtig at faktoren har fået sit eget navn:  WAF (Wife Acceptance Factor)

Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2006 kl. 15:01

Bare lige for at runde denne debat af:

Jeg endte med at købe glaspladen (føj hvor den bare SLET ikke kan leve op til Clic'en) : http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Hi-Fi_moeb el/hylde/VM_ACOUSTICS_S1_shelf__Sort.htm

Kunne godt få 3 x Clic 111 ved Scala, men det var desværre i den forkerte farve...og bare lige til info. OVENI prisen (de 2600,- pr modul) kommer så vægophæng, kabelskjulere (lågene), så 3 x Clic 111 koster omkring 14.000,-

Det er fandme mange penge for et snoldet tv-møbel (som bare er total cool)

Anders

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu