recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3
    Sendt: 23-November-2006 kl. 11:34
Hejsa,

er der nogen som har overvejet at købe en PS3 og sælge den bagefter med fortjeneste?

Tror i man kunne tjene lidt ekstra på det, da hvis man fik fat i sådan en og efterspørgslen er jo ret stor, kunne man måske sælge den igen med fortjeneste?


Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2006 kl. 12:54
det ville du helt sikkert have kunnet hvis du havde boet i USA. men problemet er at 1) det gør du ikke. 2) kan nok ikke få fat i en som ikke vil blive købt i dyre domme. og når du endelig gør så er det jo nok fordi sony er ved at have styr på leveringerne...

og i danmark tror jeg ikke du skal regne med et marked. de har jo netop udskudt lanceringen fordi de ville få problemer med at levere... hvilket de nok ikke får til den tid...

så hvis du skulle have tjent penge på det - skulle du nok have været tidligere ude
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2006 kl. 13:21
hm, ok..det var bare en ide..jeg ville nok mene, at det alligevel ikke bliver nok PS3 til lanceringen..f. eks sælge på ebay til tyskland f.eks...
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2006 kl. 18:38

Tjaa der er en der prøver at sælge en PS3 i den blå avis

Og prisen er kun 10,000.- 

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47285848

Hans

Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2006 kl. 10:09
Prøv at tjekke ebay. Der sælger folk dem for ca. 1000 $ og opad. Sindsygt hvis der virkelig er nogle som køber for dobbeltpris fordi de ikke lige kan vente lidt til Sony får gange i leveringen.

Det er også den eneste fordel vi har ved at den først kommer til DK til marts. Der burde produktionen være oppe i gear og evt. børnesygdomme burde være væk. Spiludbudet burde også være meget større.

Dog ville jeg gerne have givet min selv en PS3 i julegave, men vi må lige vente nogle måneder endnu.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu