recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next View & Guide plus+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNext View & Guide plus+

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Next View & Guide plus+
    Sendt: 07-September-2004 kl. 01:17

Hejsa

Er der en der kan svare mig på følgende;

Jeg har lige købt philips hdrw720 & Philips 9965 42" plasma - super cool produkter , selvom jeg var lidt skuffet over at hdrw ikke understøttede cinemalink. Endvidere er specielt hd recorder menuer noget af en videnskab - intuition eksisterer ikke her!  Trial and error hedder strategien tilsyneladende..

 

Mit spørgsmål er:

1)

Tv har NextView er det her i dk endnu og hvordan kommer jeg igang med det?

Det er vidst noget med at man skal indstille tv til at hente info fra en bestemt kanal hvis altså det er her?! (har fundet udaf hvordan jeg slår det til mht. hardware da det default er slået fra på tv'et)

2)

Hvornår forventes Guide plus+ at komme til dk!? Er der nogle forlydender om det og er det helt nyt siden det ikke er i dk endnu?

Super hvis nogle vidste noget om det og evt hvis det kræver noget specielt jeg skal gøre hvad jeg skal gøre..

pft. 1000 tak.  

 

Med venlig hilsen

Johan
Til top
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2004 kl. 21:28
hdrw720 kan ikke køre nextview det var der for jeg ikke købte den da philips af en mærkelig grund ikke lavede
det i hdrw720 men min dvdr80 philips kan

så det får du ikke til at køre

jj
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu