recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs
    Sendt: 09-December-2006 kl. 16:50

Hej!

Jeg har behov for at kunne overføre lyd fra min PC trådløst til mit musikanlæg.

Jeg forestiller mig en "box" der kan modtage 802/11b og som har en lydudgang.

Jeg har set flere "voldsomme" løsning her på RECORDERE.DK, men jeg er faldet for denne:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/6744044/ wa/PSLID?mco=93FE310A&nplm=M9470&wosid=Zl3BHBor5ENf2 Oeuv7b1B5Euq1r

fordi den er lille og smart og fordi jeg har nået/overskredet brækgrænsen m.h.t. løse strømforsyninger.

Men - jeg vil da gerne vide, om der er nogen, der kender til noget, der modsvarer Apple-boxen.

Noget der også kan sende i videokvalitet og med videoudgang(802/11g måske) vil da være at foretrække, men så havner jeg vist igen oppe i noget voldsomt.

Voldsomt = noget der skal stables synligt ind på en reol oveni alt det andet lort jeg har.

På forhånd tak

Torben

 

 

Til top
Diamanten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2006 kl. 01:34

Hej

Det må være den her gadget du efterlyser http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRI D=2653,CONTENTID=11828  Har selv haft den et par måneder og må sige at det er den største opfindelse siden glødelampen   Funktionaliteten er super enkel og designet er toplækkert.... Prisen ligger omkring 1200,-

PS dit spørgsmål hører iøvrigt nok til i "distribution i hjemmet" forum'et....

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu