recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt sourround anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt sourround anlæg

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af lpnielsen lpnielsen skrev:

Med fare for at rive op i noget!

Jeg var selv i dag i hifiklubben og høre både Dali's koncept serie (enddad kun den lille concept 6) og så B&W Mini Theatre. Jeg må sige, at der var en verden til forskel, hvor concept systemet klat udspillede det fra B&W.

Jeg tror det ender med at jeg hopper på concept vognen.

 

Hej!

Det lyder da fint,og hvis du synes at det spiller bedst-så er det jo det du skal købe...klart

Det kommer nu heller ikke bag på mig at du synes bedst om lyden i Dalièrne kontra den lille fra B&W.

Det fylder jo bare en hel del,og ligner noget skraldemanden har glemt efter min mening-men kan du leve med det-eller måske endda lide det,.så er sagen jo klar.

lrev



Redigeret af lrev - 08-Januar-2007 kl. 20:14
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 07:13
Irev skriver:

"Det fylder jo bare en hel del,og ligner noget skraldemanden har glemt efter min mening-men kan du leve med det-eller måske endda lide det,.så er sagen jo klar."

  Ja...  Ved ikke om du har ret, mere det sjove i det.

Så vidt jeg kan se er din sub med pianolak? Ligner det bare eller er det virkelig pianolak? Det tager jo meget lang tid at lave og plejer at være dyrt. Men så er det også flot. Der er klasse over det.




Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 07:38

"Så vidt jeg kan se er din sub med pianolak? Ligner det bare eller er det virkelig pianolak? Det tager jo meget lang tid at lave og plejer at være dyrt. Men så er det også flot. Der er klasse over det. "

Hej!

Tror da bestemt at det er "ægte"-jeg er i hvertfald ikke i stand til at se at det skulle være andet.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu