recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billige HD-DVD samt Blu-Ray film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillige HD-DVD samt Blu-Ray film

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 17:03

Ja det står der sagtme også, Øv, nå men endnu har jeg ikke haft nogen problemer med told og moms på deres forsendelser.

/Michael

mvh MichaelS
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 17:04

Oprindeligt skrevet af MichaelS MichaelS skrev:

Ja det står der sagtme også, Øv, nå men endnu har jeg ikke haft nogen problemer med told og moms på deres forsendelser.

Gemt langt inde står: 

"all orders from the European Union will be placed with Sendit (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands"

http://www.sendit.com/help/help_terms

  /Lars



Redigeret af Lars - 13-Januar-2007 kl. 17:05
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 18:01

Denne tråd indledes med en liste over afsenderland for de forskellige forhandlere
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=879 6

Dog er den ikke helt opdateret mht Loaded 247. Alt hvad jeg har fået derfra i 2006 har været fra UK.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 18:21

Er der nogen af Jer der har en idé om, hvornår vi kan købe f.eks. HD DVD´ere i DK?

Jeg købte 2 HD DVD´ere i USA mellem jul og nytår (før jeg vidste bedre), men for pokker de er lang tid under vejs!

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 18:32
Du skulle tage at prøve DVD Pacific. Hvis det går langsomt derfra, er det fordi de er blevet snuppet i tolden, hvilket dog sker utroligt sjældent. To eller tre gange efter næsten 50 ordrer er det blevet til, og med en enkelt HD-DVD film eller to tror jeg risikoen for at blive snuppet er næsten lig nul. Hvis Axels priser, på amerikanske udgivelser vel at mærke (glem dog de britiske!), er for høje, så er DVD Pacific værd at prøve.


Redigeret af Naiera - 13-Januar-2007 kl. 18:33
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 18:49

Hej Naiera - joh... jeg bliver jo nødt til at købe udenlands. Men der må da komme HD/BLu Ray til Danmark også.

Og tak for linken

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 20:04

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du skulle tage at prøve DVD Pacific.

Med hensyn til Blu-Ray og USA skal man passe lidt på... På et tidspunkt begynder Hollywood slynglerne at regionskode discene, og regionskodningen på Blu-Ray afspilleren er mig bekendt ikke blevet hacket endnu (jeg tror desværre at de har lært af deres "fejl" på DVD). Spørgsmålet er om en amerikansk forhandler vil gøre præcist opmærksom på hvilke BD disce der er regionskodet, og hvilke der ikke er? På DVD skriver de altid vage formuleringer som "...may not play outside region 1" o.lign. (en del amerikanske DVDere har mere end R1 flaget).

HD-DVD har endnu ikke regionskodning. Hvis alle europæiske forbrugere fravalgte Blu-Ray af den grund (og valgte HD-DVD), var der måske en chance for at det aldrig kommer? Just a thought...

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 21:59
Nu var det jo sådan set også kun til Hother og hans HD-DVD-behov jeg lige umiddelbart anbefalede Pacific...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu