recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung le32R72b
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung le32R72b

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zonkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung le32R72b
    Sendt: 02-Januar-2007 kl. 21:47

hej,

Er ny her, ligesom jeg er ny i fladskærmsverden, og selvom jeg har cyklet en del rundt her på siden og læst om Samsung le32R72b(som jeg stærkt overvejer at købe) samt fladskærme generelt, er der nogle ting jeg ikke helt fatter.

Så vil stille en række spørgsmål, hvor jeg håber i kan besvare nogle af dem.

- kan forsåt skærmen har backlight, hvor meget irretere det jer(skal hænge på væggen)?

- har hørt den ikke kan vise undertekster på det danske digitale net, fordi flere er parrallelimpoteret. men er det rigtigt og kører fjernsynet ikke analog?

- skulle være en brummen fra skærmen er det til stor irratation?

- kun 1 hdmi udgang.. skal bruge det til dvd og en recorder og xbox i fremntiden samt måske en computer, men ahr ikke noget mod at skifte stikkene.. Men hvilke stick sætte i hvilke output og er det et problem?

- hvordan er de sorte farver(har hørt de skulle være halv dårlige)?

ved godt jeg kan spørge forhandleren, men vil gerne vide så meget som muligt inden forhandlingen, så jeg ikke bliver bildt noget forkert ind..

På forhånd tak..

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu