recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Løse" scartstik.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Løse" scartstik.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vet1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Emne: "Løse" scartstik.
    Sendt: 14-Januar-2007 kl. 14:24

Hej

Jeg har et problem med scartstik der sidder løst med deraf følgende billedproblemer.

Det er forholdsvis gode kabler af fabrikat Clicktronic. Problemet er både ved stikket i Selectoren og Sony 720. Stikkene skal fra tid til anden lige "motioneres"´for at afhjælpe små billedfejl. Så virker det en uges tid igen. Er der nogen der kender til en løsning. Det ville være rart hvis der var nogle små fastholdelsesskruer som man kender det fra computerens VGA-stik.

Er der nogen der har en god idé. Superlim virker lidt voldsomt, men er overvejet.

Vh Jens

Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B
Impod Intero. Stamper
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2006
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2007 kl. 14:41

Ja, det er forbandet. Ku' du ikke prøve at klemme stikkets skærm lidt sammen, så det går strammere?

Mvh.

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2007 kl. 15:06
Jeg tror ikke disse halve løsninger dur. Ligesom i det virkelige liv er det motion der tæller
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2006
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2007 kl. 15:17

NÅ?!? Jeg har da ellers læst så meget om løb, at mit kondital steg

Mvh.

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 13:20

Jo med motion men løse Scart stik skyldes vel fatningerne inden i Tv/Video som kan være gået løs i lodningerne.

Hvis det var i kabler der var noget "løs" kunne det ikke paa samme maade skabe ny kontakt.

Muligheden foreligger at selvom Scart ligner noget solidt, er det ikke altid disse naar helt sammen, de burde men . . . 1 til 2 millimeter betyder forskellen



Redigeret af moho - 19-Januar-2007 kl. 13:23
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu