recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Liste over gode dvd film tilbud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketListe over gode dvd film tilbud?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kane Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Emne: Liste over gode dvd film tilbud?
    Sendt: 19-Januar-2007 kl. 18:31
Det kunne være spændende at lave en liste over gode køb af dvd film, så hvis man støder på nogen gode tilbud, må man meget gerne poste dem her i tråden. Man kan også lige skrive lidt om filmen samtidig, hvis man har tid og lyst til det.

Tilbud:







Til top
sussie Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 19:43
Den meget roste BBC dokumentar : 'War of the century' af Laurence Rees fra 1999, 3 discs, ikke vist herhjemme(så vidt jeg ved) i sin fulde udstrækning, men nogle af optagelserne har jeg set før, jeg tror i en (BBC) udsendelse om 'Stalingrad'. Den er meget godt lavet og værdifuld at have, fordi den har lange interview med både russiske og tyske soldater, som var med på Østfronten. Den har Dolby Digital 5.1 lyd og er til salg i Føtex i denne uge for 99,95 kr.  Jeg købte den i forrige uge hos Moviezone.dk for 149 kr.

Den overgår i kvalitet langt 'Great raids of WW2' og 'Dunkirk' også fra BBC og også til salg i Dansk Supermarked (Bilka/Føtex), men førstnævnte er dårligt produceret , ikke af BBC selv, men af et mindre firma. 'Dunkirk' er med skuespillere og lidt langtrukkent og ikke så realistisk som når det er ægte dokumentaroptagelser. Men begge disse 2 kostede/koster også 99,95 kr, så dermed er 'War of the Century' et langt,langt bedre køb, og også en god gave til alle historie-interesserede, idet det simpelthen er den bedste dokumentar som er lavet om slaget på Østfronten, og med uvurderlige interviews med de, som var med.


Redigeret af sussie - 29-Januar-2007 kl. 21:28
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 20:00

Det er ret svært at definere hvad der er en god dvd film, da smag jo er subjektivt.

Men hvis man har min smag, så kan jeg kun anbefale følgende film, som kan findes billigt i diverse butikker (Stereo Studio, Fona, osv.):

Mainstream:

Sin City

Kill Bill 1 og 2

Taxi 1, 2 og 3


Specielle (med super fede):

Requiem for a Dream

Memento

City of God (Cidade de Deus)

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 20:39

TP Musikmarked har et katalog med 427 film til 50 kr. Der er lidt for enhver smag! (Og 331 CD tilbud til 50 kr).

Tjek ind i din nærmeste TP og få kataloget.  OBS De fleste af filmene kan købes til samme pris andre steder.

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
sussie Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 21:26
Hvad der er interessant er at de tyske soldater og officerer bliver interviewet af tyske journalister fra NDR som filmen er lavet i samarbejde med. Her åbner de sig på en måde som de ikke ville gøre overfor en englænder f.ex. Vi hører om hvordan de betragtede sig som bedre.

Også de russiske soldater som bliver interviewet af russere fortæller bemærkelsesværdige ting om hvordan de spiste lever og lunger af deres døde kammerater, men ikke kød med hud på fordi det kunne være inficeret.
Til top
Lone Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2007 kl. 22:15

Mht liste og billige film, kan jeg anbefale følgende websteder, som altid har en del prisbillige DVD'er og som sender uden omkostninger til fragt.

HTTP://www.play.com

og

HTTP://www.thehut.com

Begge britiske, men play.com sender varerne fra Jersey, og der er toldreglerne lidt uklare, da Jersey ikke helt er med i EU (eller noget ..)

 

Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2007 kl. 09:39
Som skrevet står, så er det næsten umuligt at sige hvad en god film er.

Anmeldere er ikke neutrale, men hvis du vil have en beskrivelse af en film så er det måske værd at kigge på cinemazone.

Hvis det er gode tilbud på film man søger, så findes de på DVDpriser.

Redigeret af MortenBby - 31-Januar-2007 kl. 09:52


Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu