recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling TV mødel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefaling TV mødel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling TV mødel
    Sendt: 10-April-2007 kl. 11:48

lyder ikke dumt, men jeg har målt på i stuen og lagt kabel ind i vægen.. og de passer kun til clic 211d, men syntes ikke det er så dyrt igen

 

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 11:28

Hey, kig efter Argon Cube møbler fra Hifiklubben, de er rigtig fede! (koster markant mindre end Clic men minder ret meget om dem)

Hvis du vælger den løsning så send mig lige en PM, har lidt tilbehør i overskud som du kan købe billigt, en god måde at spare lidt knaster...

(eller hvis andre skulle være interesseret)

Mvh.

Casper
Til top
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 11:18
jeg ved godt cilc er dyre, men jeg køber clic, for det første de er vildt pæne (syntes jeg), nr 2 de er hifi møbler (der er kabel plads indbyggede i møblede) 3 det stof som "kan" udgøre fronten er bare genialt!!!!
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 20:53
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 20:47

Hvis I vil se et fedt TV møbel (synes jeg), så tag ud i Ide Møbler (Glostrup) og kik på den der hedder Atlanta (pris 5.999)

Jeg har dog ikke købt den men derimod den der hedder Bonzai som var nedsat til 1.799. Begge kan også findes på deres hjemmeside

Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2007 kl. 11:05

Du kan også få låger som er beklædt med højtalerstof, så er du fri for at åbne lågen når du bruger remote controller.

www.clic.dk er et af de firmaer der leverer den vare.

Jeg har dog sagt at jeg ikke vil betale den pris clic møbler koster, og har bestilt følgende:

http://www.ide.dk/graphics/ide-dk/-AKTUELT/Leverandoerbrochu rer/concept.pdf <---side 10 art. 657

Det har jeg så tænkt mig at afmontere de 2 låger ... skære 4 låger af mdf plader og så skære de låger som en ramme og læg et par lag højtalerstof henover. Det skulle gerne ende med 4 "sorte" låger med mulighed for at bruge remoten igennem uden at skulle åbne hele tiden.

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2007 kl. 10:29

Nogen der kender noget pænt. Krav:

- Hvidt, gerne blanklakeret

- Skal kunne skjule alle maskinerne bag låger, som meget gerne er tophængt eller bundhængt. Så at man ikke skal have låger stående åbne

Fx. har Ilva et der hedder Soul, hvor den midterste låge er tophængt og kan skubbes ind i modulet. Men findes der andre.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu