recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic UK har anerkendt PV60 Purple sn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic UK har anerkendt PV60 Purple sn

 Besvar Besvar Side  123 15>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic UK har anerkendt PV60 Purple sn
    Sendt: 23-Marts-2007 kl. 00:01
hvad er purble snail .havde ellers kig på denne skærm men overvejer jvc istedet
Til top
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 15:58

 

Har lige modtaget dette fra Panasonic nordic, hvor de anerkender problemet som en fejl.

Først og fremst vil jeg beklage at det har tatt tid å komme tilbake til deg - kanskje har du allerede gått til et verksted med ditt problem.

Fenomenet du beskriver har ikke vært helt enkelt å finne ut av - beklager at det derfor har vært vanskelig å få svar.

Om du kontakter butikken der du kjøpte din PV60, kan du reklamere på feilen og få den utbedret (servicepartnere er nå informert om feilen).

Imidlertid vil vi gjerne be om at du dokumenterer problemet om du kan - f.eks. ved å ta bilder med et digitalkamera, og legge ved (digitalt eller på print). Dette for å sikre raskere / sikrere feilsøking for verkstedet.

På forhånd takk!

mvh,

Jarle Ruud

Håper du ved dette fortsatt vil være fornøyd med din Panasonic!



Redigeret af sabre2 - 07-Marts-2007 kl. 15:59
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 12:57
Eftersom jeg har været lidt involveret,kan jeg svare at det er købt hos TC i Århus.
Til top
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 08:28

Ja , kunne være meget interessant at få serienummer, men endnu mere at få, PDROM version udlæst fra service menu.

Hvor er det købt.

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Min PX60 der er købt den 3 feb har ikke slanger når jeg tester med snaketest. Heller ikke med Flightplan eller The BOURNE supremacy. Så det må værre rettet.


Har du et serienummer, evt produktionsdato ?

Så kan man med rimelig sikkerhed gå udfra alle skærme produceret efter har den nye update ...



Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 21:23
Min PX60 der er købt den 3 feb har ikke slanger når jeg tester med snaketest. Heller ikke med Flightplan eller The BOURNE supremacy. Så det må værre rettet.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 12:34
Hvad var spørgsmålet?
mvh Christian
Til top
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 11:33

Oprindeligt skrevet af Jorgen Jorgen skrev:

jamen nu synes jeg da at vi har en erkendelse af at der er en fejl og dermed får TapeConnection og de andre forhandlere mulighed for at træde i karakter og få rettet den...

De stod jo i en dum situation og risikerede at hænge på en masse reklamationer, hvis de anerkendte fejlen, så længe Panasonic ikke havde givet lyd fra sig.

Så lad os dog være glade for at der en anerkendelse af at fejlen/egenskaben skal repareres...

Jørgen

Jeg kan ikke se nogen anerkendelse af fejlen.

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 10:33
Men hvis TC har købt i Polen eller andet land, kan TC vel ikke reklamere overfor Panasonic i DK ?????

Idet 90% af brugere i dette forum har købt hos TC er dette vel et problem ???


Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 10:17
jamen nu synes jeg da at vi har en erkendelse af at der er en fejl og dermed får TapeConnection og de andre forhandlere mulighed for at træde i karakter og få rettet den...

De stod jo i en dum situation og risikerede at hænge på en masse reklamationer, hvis de anerkendte fejlen, så længe Panasonic ikke havde givet lyd fra sig.

Så lad os dog være glade for at der en anerkendelse af at fejlen/egenskaben skal repareres...

Jørgen
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 09:13

Ja, det er tragisk... Jeg har også pænt bedt om en uddybning samt forklaret at en del allerede har kontaktet forhandleren.

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 09:08

Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Så er der svar fra Panasonic:

De berørte bedes venligst kontakte deres forhandler, og den vej reklamere
over, at der er fejl på apparatet.

Med venlig hilsen / Best regards

Henning Ahrens
Service Manager

Jamen det var jo et godt og brugbart svar som vi virkeligt kan bruge til noget, jeg kan godt forstå det har taget lidt tid at komme frem med det

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu