recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL-40X2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony KDL-40X2000

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Zuluop Zuluop skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Zuluop -> Har du overvejelser om at købe dette fjernsyn? Jeg er nemlig også blevet lidt hooked på dette fjernsyn.

Mvh
MichaelKB

Beklager det sene svar - jeg har lidt for travlt ;-)
Ja jeg mangler bare pengene fra krediteringen så køber jeg dette TV - det ligger mere eller mindre fast. Skal dog passe til BT ophænget - hvilket jeg ikke har checket endnu.

Ingen problemer...

Jeg var inde og se fjernsynet i Sonycenter i Lyngby. Jeg synes ikke billedet for sindsygt godt, men sælgeren forklarede at de oplevede et dårligt DVB-T signal. Har du set PF9731 og X2000 op mod hinanden. Hvad er din oplevelse. Er det to lige gode skærme billedmæssigt?

Jeg er sku i tvivl. Nu begynder jeg også at overveje XD1 fra Sharp... De satans beslutninger :-)

Mvh
MichaelKB

Til top
Zuluop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 11:15

Jeg så XD1 fra Sharp i elgiganten, og det var jeg ikke imponeret over. Desuden synes jeg designet er lidt i den billige ende.

Jeg har ikke set dem op mod hinanden men jeg har jo selv haft 9731 og kan derfor godt sammenligne. Men signalet de har i Lyngby er jo helt til rotterne.....deres selector signal er noget bedre og naturligvis deres HD.

X2000's støjreducering er betydelig bedre end noget andet jeg har set - og det er reelt kun 9731/9831 jeg har set der kan matche, men dem skal jeg ikke have i denne omgang.

....jeg er 99% sikker på at det er x2000 jeg køber

Til top
ElGurappo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2007 kl. 10:48

Jeg har haft pf9731 og nu har jeg et XD1 som jeg vil bytte til x2000. Philips er en helt anden liga end XD1E.

Xd1 er et ok tv men analog delen er absolut ikke noget at råbe hurra for. Fjernbetjeningen, lyden og selve softwaren i tv'et er helt til grin. Det skal dog siges at billedet er meget flot når man fodere det med et godt digital signal.

Jeg har bestemt mig for X2000 men jeg ved endnu ikke hvor jeg skal købe det....så kom nu fælleskøb.

Jeg vil gerne lige have stået en ting fast. Er X2000 virkelig 7000,- bedre end W2000? Det skal lige siges jeg ikke har haft mulighed for at se W2000 derfor spørgsmålet.

Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2007 kl. 11:18

Jeg er helt sikkert med på et fælleskøb på X2000

Men hvis det ikke bliver en mulighed, vil jeg købe det hos Getmore eller Dansk IT Lager. Kender ikke nogle af de 2 butikker, men de har fået ok anmeldelser på www.hifipriser.dk

Mvh
MichaelKB

Til top
Zuluop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 16:13

Ja ellers er der jo platan foto.......jeg handler dog med Sony Center da jeg har fået et godt tilbud der matcher prisen på vores oprindelige philips TV. Det er ikke billigste pris, men til gengæld ved jeg hvad jeg får

Til ElGurappo:
De 7000kr er givet godt ud hvis du skal se normalt analogt TV da støjreduceringen/billedprocesoren er meget bedre end på w2000. Hvis du samtidig synes at designet (som jeg synes) er signifikant flottere og meget mere eksklusivt så er penge givet endnu bedre ud.

Til MichaelKB:
Jeg kender ikke DanskITLager men Getmore er vidst ejet af nogle tvivlsomme personer som vidst ikke er til megen hjælp hvis noget mod forventning skulle gå galt. Men ellers prøv at skrive/ringe til Sony Center. Det kan da være de vil give dig en god pris.

Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 09:02

Zuluop -> Har du fået din nye skærm?

Hvis ja, hvordan er førstehåndsindtrykket? Sammenlignet med dit 9731, hvordan synes du så billedkvaliteten er?

Mvh
MichaelKB

Til top
Zuluop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 00:25
Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Zuluop -> Har du fået din nye skærm?

Hvis ja, hvordan er førstehåndsindtrykket? Sammenlignet med dit 9731, hvordan synes du så billedkvaliteten er?

Mvh
MichaelKB

Ja jeg har og jeg er super tilfreds indtil videre. Jeg er ret vild med designet nu hvor den er kommet op at hænge. Billede kvaliteten er bedre ved dvd og analoge signaler hos mig ingen tvivl om det. Man skal lige indstille TV'et da det ud af kassen kommer med en alt for høj kontrast, men derefter er det super.

Så efter 2 dage er jeg mere end tilfreds med mit valg

Rart iøvrigt med et TV der ikke siger en lyd......ikke engang hvis man er tæt på er der noget at høre - super.

Hvad har du tænkt dig at købe MichaelKB eller du har måske købt?

Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 12:44

Hej.

Jeg købte gennem Getmore det det lille Sony 32v2500 til soveværelset. Hurtig levering - bestilte kl.16.30 & næste morgen kl.08.15 havde jeg det - kanon billed, super lille fjensyn.

Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Zuluop Zuluop skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Zuluop -> Har du fået din nye skærm?

Hvis ja, hvordan er førstehåndsindtrykket? Sammenlignet med dit 9731, hvordan synes du så billedkvaliteten er?

Mvh
MichaelKB

Ja jeg har og jeg er super tilfreds indtil videre. Jeg er ret vild med designet nu hvor den er kommet op at hænge. Billede kvaliteten er bedre ved dvd og analoge signaler hos mig ingen tvivl om det. Man skal lige indstille TV'et da det ud af kassen kommer med en alt for høj kontrast, men derefter er det super.

Så efter 2 dage er jeg mere end tilfreds med mit valg

Rart iøvrigt med et TV der ikke siger en lyd......ikke engang hvis man er tæt på er der noget at høre - super.

Hvad har du tænkt dig at købe MichaelKB eller du har måske købt?

Jamen, jeg er meget i tvivl. Jeg har også set på Pana X70. Men jeg får hentet mit Philips idag, så jeg skal snart træffe en beslutning.. Hvor meget gav du for dit X2000? Du købte hos Sonycenter, ikke?

Til top
mial Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Oprindeligt skrevet af Zuluop Zuluop skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Zuluop -> Har du fået din nye skærm?

Hvis ja, hvordan er førstehåndsindtrykket? Sammenlignet med dit 9731, hvordan synes du så billedkvaliteten er?

Mvh
MichaelKB

Ja jeg har og jeg er super tilfreds indtil videre. Jeg er ret vild med designet nu hvor den er kommet op at hænge. Billede kvaliteten er bedre ved dvd og analoge signaler hos mig ingen tvivl om det. Man skal lige indstille TV'et da det ud af kassen kommer med en alt for høj kontrast, men derefter er det super.

Så efter 2 dage er jeg mere end tilfreds med mit valg

Rart iøvrigt med et TV der ikke siger en lyd......ikke engang hvis man er tæt på er der noget at høre - super.

Hvad har du tænkt dig at købe MichaelKB eller du har måske købt?

Jamen, jeg er meget i tvivl. Jeg har også set på Pana X70. Men jeg får hentet mit Philips idag, så jeg skal snart træffe en beslutning.. Hvor meget gav du for dit X2000? Du købte hos Sonycenter, ikke?

De officielle priser fra Sony Center er:

KDL-40X2000 koster kr. 29999,-

KDL-46X2000 koster kr. 39999,-

 

Til top
Zuluop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 13:07
du bør kunne få prisen ned omkring 26.000.....
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 13:27

Oprindeligt skrevet af Zuluop Zuluop skrev:

du bør kunne få prisen ned omkring 26.000.....
Hmmm, man kan også købe i Tyskland, hvis man tør: http://fotopreissturz.de/r1/audio.php?cat=TV + Projektoren&kategorie=LCD&artid=KDL-40X2000&

Kr. 19.550 inkl. porto for 40"
Kr. 26.303 inkl. porto for 46"

Venligst
Søren

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu