recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista -XP netværk problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista -XP netværk problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2006
Status: Offline
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista -XP netværk problemer
    Sendt: 04-Marts-2007 kl. 18:42

Har forsøgt mig med at sætte min nye laptop med Vista Premium mit private netværk - men det er ikke lykkedes.

Netværket er meget si,pelt og består af en DELL AP og et ældre zyxel XP - som er indbyrdes forbundet med kabel. På Zyxel AP går en ældre laptop som kun kan kører Windows2000. På DELL Ap går en stationær pc med XP.

De to gamle kan sagtens se hinanden og bruge shared ressourcer. Den nye vista maskine er i samme workgroup. På XP maskinen kan jeg se den nye vista laptop, men den kan ikke få adgang til nogle ressourcer. DEn nye vista maskine kan ikke se andre pc'er.

Jeg har efter bedste evne forsøgt at fjerne begrænsningerne i AntiVirus (Norton) og fulgt diverse guides fra Vista. Den nye maskine går på DELL AP og kan sagtens gå på interntettet.

Kan I hjælpemig - jeg er ved at være godt træt af at ikke kunne få hul igenne. Ihvertfald til XP maskinen men gerne også Windows2000 maskinen. 

Til top
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2006
Status: Offline
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 08:58
Don't worry. Norton var problemet. Ud med Norton og in med Avast og så spiller det
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu