recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabeltv - fordeling fra loftet til 4 tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabeltv - fordeling fra loftet til 4 tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bindestreg1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Kabeltv - fordeling fra loftet til 4 tv
    Sendt: 09-Marts-2007 kl. 14:02

Hej

Jeg har alm. kabeltv og idag kommer kablet ind i gavlen, går 3 cm hen af væggen og ind i en fortsætter dåse op på loftet og ned i soveværelset i en slutdåse.

Jeg har i forbindelse med nye udendørs fliser lagt nyt kabel (sort fra TDC kabel TV) fra standeren og op på loftet.

Er det ikke bedst med en stjernefordeling, altså fra fordeleren på loftet og 1 kabel ud til hver rum/tv. ?

Nu er spørgsmålet så, hvad skal jeg bruge af fordeler. Type/mærke og hvor det købes.

Jeg har set i nye huse, at Dansk Kabel TV montere en fordeler af mærket Tratec, 1 ind/4 ud. De har dog brugt hvid antenne kabel, både rundt i huset og ude fra standeren samt F-connectorer.

 

Hilsen

Bindestreg1

Hilsen
Bindestreg1

--------------------------------------------
Tab og vind med samme sind
Fandens svært at græde, når man har vundet.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af bindestreg1 bindestreg1 skrev:

Hej

Jeg har alm. kabeltv og idag kommer kablet ind i gavlen, går 3 cm hen af væggen og ind i en fortsætter dåse op på loftet og ned i soveværelset i en slutdåse.

Jeg har i forbindelse med nye udendørs fliser lagt nyt kabel (sort fra TDC kabel TV) fra standeren og op på loftet.

Er det ikke bedst med en stjernefordeling, altså fra fordeleren på loftet og 1 kabel ud til hver rum/tv. ?

Nu er spørgsmålet så, hvad skal jeg bruge af fordeler. Type/mærke og hvor det købes.

Jeg har set i nye huse, at Dansk Kabel TV montere en fordeler af mærket Tratec, 1 ind/4 ud. De har dog brugt hvid antenne kabel, både rundt i huset og ude fra standeren samt F-connectorer.

 

Hilsen

Bindestreg1

Ring til dem her: www.antennelageret.dk

De ved hvad de snakker om, og kan fortælle dig præcis hvad du skal bruge.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu