recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Støj på Samsung HT p1200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStøj på Samsung HT p1200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bcool Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Emne: Støj på Samsung HT p1200
    Sendt: 27-Marts-2007 kl. 13:16

Hej

 

Har et problem med mit samsung ht p1200 surround sæt.

Har et LE40R72 fra samsung hvor mit anlæg står lige ved siden af. Problemet er når jeg tænder anlægget så kommer der flimmer på nogle af kanalerne på fjernsynet. Det kommer KUN når jeg tænder anlægget, og forsvinder så snart jeg slukker det igen. Kan se at det skyldes hovedkablet der går fra anlægget og til subwooferen, for hvis jeg hiver det lidt væk så bliver flimret mindre.

Sjovt nok gælder det kun nogle kanaler, f.eks. er tv2 helt forfærdeligt hvor at discovery ikke bliver berørt overhovedet.

Jeg har et alm. antennekabel til mit fjernsyn til 50 kr. ca. Så ikke noget med guldbelagt indgange osv.

Nogen ide om hvad man kan gøre. Ville være meget ked af at skulle flytte hele anlægget væk, da det skal min. 2-3 meter væk fra fjernsynet før at flimret forsvinder helt.

Jeg har prøvet at hive alle kablerne ud af kabelbakken sådan de ikke rører hinanden længere men det virker stadig ikke. Hovedledningen går stadig i antenne signalet.

Er det muligt at købe en form for afskærmning mon? F.eks. et noget dyrere antennekabel?

 

En anden ting jeg døjer med er det ikke vil afspille nogen form for brændte film. Her tænker jeg ikke pirat kopieringer, men også f.eks. film optaget med vores digitale video kamera. Dette er noget kun nedern, hvilket gør man overvejer at skifte hele lortet ud.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu