recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se Projektor hvor? OLV Z5 og PT-AX100U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSe Projektor hvor? OLV Z5 og PT-AX100U

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tubii Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Se Projektor hvor? OLV Z5 og PT-AX100U
    Sendt: 28-Marts-2007 kl. 11:42

Hej

Jeg tænker på at købe en Sanyo PLV-Z5 eller Panasonic PT-AX100E

Har læst lidt om dem, og virker til det er en af dem jeg skal have, men vil gerne se dem i acktion, så nogen der ved hvor man kan se dem helt i Århus, men ellers et andet sted?

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 15:05

Hmm, du kunne også bestille dem via netbutik og teste og retunere dem indenfor 14 arbejdsdage  bare vær omhyggelig med indpakning og varen.

Hvis du gør dette, må du gerne skrive tilbage med en lille anmelding af dem/den. 



Redigeret af Mr. Anderson - 29-Maj-2007 kl. 15:07
Til top
Container Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2007 kl. 19:57
Jeg går ogsa og overvejer lige de to projektore... men selv ikke i KBH har jeg haft hæld til at finde et sted hvor de er på display... så hvorfor skulle du :)

har endda prøvet at finde noget på Youtube, men de har heller ikke noget...

Den Jeg er mest tændt på lige nu er Z5'eren

Jeg har en 800 Lumen projektor lige nu og den lyser rummet udemærket op så hvorfor skulle 1100 ikke kunne gøre det bedre :)


TV: Panasonic TH-42PX70EA
DVD: Panasonic DVD-S53EG-K
Konsol: Wii
Forstærker: Beocenter 3500
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2007 kl. 20:44

Oprindeligt skrevet af Container Container skrev:

Jeg går ogsa og overvejer lige de to projektore... men selv ikke i KBH har jeg haft hæld til at finde et sted hvor de er på display... så hvorfor skulle du :)

Best Seat i Rødovre er nok det eneste sted i landet hvor der er en reel chance for en demo af de to.

Oprindeligt skrevet af Container Container skrev:

har endda prøvet at finde noget på Youtube, men de har heller ikke noget...

Det ville du så heller ikke blive ret meget klogere af...


Oprindeligt skrevet af Container Container skrev:

Jeg har en 800 Lumen projektor lige nu og den lyser rummet udemærket op så hvorfor skulle 1100 ikke kunne gøre det bedre :)

Pas på med specifikationer. Der kan være _kraftig_ forskel på hvad en projektor leverer i praksis, med en ordentlig billedkvalitet, og på hvad den teoretisk maksimale lysstyrke er. Eksempelvis så er JVC HD1 opgivet til 700 lumens, som den så faktisk reelt kan levere med en ordentlig farvegengivelse, mens mange projektorer der er opgivet til 1000-2000 lumens i praksis ligger omkring 3-400 lumens når de er ordentligt indstillet. I praksis er JVC'en derfor en af de mest lysstærke på markedet, hvilket absolut ikke kan læses af specifikationerne.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu