recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV/PC hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV/PC hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moooi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-September-2006
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: TV/PC hjælp
    Sendt: 04-April-2007 kl. 13:53

Hej

Jeg er på udkig efter et tv/pc til sove værelset, hvor jeg er en fast pc stående. Jeg har i dag en 19 pc skærm (samsung syncmaster) og et gammelt 20 tv, som jeg gerne vil skifte ud med noget større. Jeg tænkte derfor på anskaffe mig et nyt tv, som jeg også kunne bruge som computer skærm. Det gamle tv ryger ud da det fylder for meget.

Jeg har så svært ved at finde ud af hvad jeg så gør, når der skal købes noget nyt. Skærmene skal minimum være 22 og max 32 . Indtil videre har jeg tænkte 2 muligheder, men tager gerne imod andre input. Prisen i alt ligger på ca 8000 kr, men jeg vil gerne kunne se på både tv og bruge min pc samtadig og begge dele skal være i god kvalitet. Mit pc brug er mest til poker og strategi spil, som nogle kræver lidt god grafik, men ikke super hurtigt

1 model.

Jeg køber 2 x 22 tommer pc skærme. til en pris af ca 2500 krpr stk.

+ Til pc brug kan skærmen følge med.

+ Billig løsning

- skal købe et tuner kort til den ene skærm. (ca 1000 kr)

- Hvordan vil tv se ud på sådan en skærm?

- Ville gerne have en større tv skærm

model 2

Jeg beholder min 19 skærm og køber et tv tuner kort, hvor jeg bruger denne som tv. Køber et tv, som kan bruges til både pc og selvfølgelig tv. Tænkte på en 26-32 LCD skærm til ca 6000-7000 kr. Kan så spille på tvét og se tv på min 19 pc skærm. Når jeg så kun vil se tv, så bruger jeg tvét kun. Her skal jeg vel kigge efter 1:1 tv skærm ik ???

+ Stort tv til at se tv på. God billed kvalitet

- Kan tvét følge med ved pc brug.

- Kan man holde ud at se tv på 19 skærmen med tuner kort

Er der nogle som kan hjælpe her ?? Jeg er mest til model nr 2, så hvis der er et tv som kan bruges på markedet til denne model, har det nok interesse..

Tak for et fedt forum

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu