recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der håb for mig med en DVB-T modtager?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr der håb for mig med en DVB-T modtager?

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Fandt lige dette link:


http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=1534


Hvor der bla står:


Den nye Radio- og TV lov har bestemt, at de digitale versioner af DR1, DR2, TV2 og Tegnsprogskanalen skal være tilgængelige for alle med en digitalmodtager. Det betyder, at kabel-tv-kunder skal have en digitalmodtager fra TDC Kabel TV for at modtage de nævnte kanaler.


Kunder med digitalmodtageren Sagem 60 kan se de nye, digitale kanaler uden brug af Selectorkort.



Tak for linket.
- Jeg ved ikke om min antenneforeningsformand hentyder til den boks der ligger forud for Sagem 60, som der står man skal have kort til for modtagelse af nævnte kanaler.
Og som sikkert ikke kan fås mere.
I hvert fald så må jeg jo vente og høre om der findes en særlig aftale mellem TDC og min antenneforening.
- Man er jo desværre afhængig af sin antenneforening

Redigeret af T-teknik - 16-April-2007 kl. 12:59
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 13:36

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:


Tak for linket.
- Jeg ved ikke om min antenneforeningsformand hentyder til den boks der ligger forud for Sagem 60, som der står man skal have kort til for modtagelse af nævnte kanaler.
Og som sikkert ikke kan fås mere.
I hvert fald så må jeg jo vente og høre om der findes en særlig aftale mellem TDC og min antenneforening.
- Man er jo desværre afhængig af sin antenneforening

Den gamle Selector (sorte boks) understøtter IKKE DVB-subtitles - dvs du vil ikke få undertekter på f.eks TV2 med den gamle boks!

Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Tak for linket. - Jeg ved ikke om min antenneforeningsformand hentyder til den boks der ligger forud for Sagem 60, som der står man skal have kort til for modtagelse af nævnte kanaler. Og som sikkert ikke kan fås mere. I hvert fald så må jeg jo vente og høre om der findes en særlig aftale mellem TDC og min antenneforening. - Man er jo desværre afhængig af sin antenneforening


Den gamle Selector (sorte boks) understøtter IKKE DVB-subtitles - dvs du vil ikke få undertekter på f.eks TV2 med den gamle boks!



Hvorom alting er, så fastholder min antenneforeningsformand at det kræver særlig betaling for Selector.
Men hvis jeg ikke får et positivt relevant svar af TDC som modsætning til den stærk negative formand, så er det måske på sin plads at lave et forum indlæg om digitaltv contra TDC/antenneforening
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 18:59

 

 De Digitale udgaver af DR og TV2 SKAL være tilgængelig i Grundpakken, det er Must Carry kanaler de må IKKE ligge i pakker der skal betales extra for (Mellem og Fuldpakke). Ligeledes SKAL de ved brug af Selector kunne modtages UDEN kort.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu