recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KDL-40W2000 eller TH-50PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKDL-40W2000 eller TH-50PX70

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-=Hammer=- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg undrer mig mest over at du starter med at spørge til sammenligning mellem 2 tv der begge er rigtig gode på hver deres måde, hvorefter du så pludselig skifter til et billigt Samsung der på alle måder er væsentligt dårligere end de 2 første som tråden handler om.

Hvis det er prisen der er bestemmende og du derfor vil købe et væsentligt dårligere TV end de 2 førstnævnte, hvad var så overhovedet pointen med denne tråd ? Så kan du jo bare købe et hvilket somhelst TV du syntes er billigt og pænt uden vi behøver lave en vurdering af 2 andre TV du alligevel ikke har tænkt dig at købe.

 

Ja for jer kendere kan det måske virker lidt underligt og jeg forstår jeg måske godt.
Jeg ved absolut intet om fladskærme, så som så mange andre totale nybegyndere kigger jeg bare på talene og tænker, "jamen de skriver det sammen, så er de nok lige gode" Men det er oss derfor jeg spørger her inde og jeg håber i har en smule tålmodighed, vi har jo alle været helt grønne på et tidspunkt.
Selvfølgelig har pris en betydning, også derfor jeg lige kaster et "billigt" TV ind i ringen for lige at "vejre" stemning, og se hvad i synes.
Overskirften er jeg nok enig med dig er lidt for specifik, den sku nok være lidt mere åben :-) Sorry.

Men i sidste ende er det mig der bestemmer for det er mine penge, men derfor lytter jeg alligevel til de mange velbegrundede besvarelse der kommer her inde, det er entutiaster der ved noget om det her stads :-)



Redigeret af -=Hammer=- - 15-April-2007 kl. 14:39
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 16:16

Du skal selvfølgelig købe det du syntes opfylder dine behov og krav og matcher dine ønsker og den pris du vil betale - helt klart - uanset hvilke råd du så måtte få herinde eller andre steder.

Jeg blev blot lidt forvirret fordi der er et ret stort spring mellem lige de 2 modeller du spurgte om og så Samsungen, og dit første indlæg virkede somom du allerede havde besluttet dig fast på at det skulle være mellem disse 2 første

Ligesom

- jeg har kigget på den nye BMW og den nye Mercedes, hvilken af disse skal jeg købe ?

tak for rådene, så bliver det Suzukien...

Men det bedste råd jeg kan give dig er at glemme alt om at læse tekniske specifikationer - de opgives meget ens for alle skærme af samme type, og siger reelt absolut intet om hvordan billedet ser ud i virkeligheden på de individuelle skærme. Det bedste er at vurdere med øjnene - altså ud og kigge på så mange som muligt og se hvad der tiltaler dig i forhold til den pris du vil ofre. Der er kun en der skal være tilfreds med dit køb, og det er dig. Men derfor er du selvfølgelig alligevel velkommen til at spørge alt det du har lyst til herinde, og vi skal nok svare så godt vi kan.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
-=Hammer=- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 16:20

Haha Super....

Havde Suzukien i baghånden fra starten af men ville lige kaste den i ringen for at se hvordan den blev modtaget... Men tror nu Sony'en vinder :-)
Har på fornemmeren det er værd at købe lidt dyrer for det ik er forældet om et par år hehe.

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 16:44
Nu hvor du er nede i R71/R72's prisleje, kan du jo med fordel kigge på SONY's Bravia V2500? Den koster omtrent det samme som den Samsung, men er - efter min mening - betragtelig bedre. Og designet er også lige i skabet .

W2000 er god i de rette omgivelser. Fodrer du den med et dårligt signal, får du dårligt billede. Jeg synes slet ikke vores latterlige signal-forhold herhjemme yder skærmen retfærdighed. Jeg tror mindst, du vil få ligeså meget ud af en V2500.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu