recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GPS navigation og bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGPS navigation og bluetooth

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: GPS navigation og bluetooth
    Sendt: 23-April-2007 kl. 17:19
Adskillige GPS navigatorer har hands free bluetooth option, så man kan benytte dem med en mobiltelefon med bluetooth interface.
Det er således, at jeg har en sony bilradio med hands free bluetooth indbygget, og den kan også afspille musik fra andre medier med bluetooth.

Spørgmålet er nu findes der en navigator, hvor lyden fra GPS-navigatoren kan sendes ud via bluetooth, så navigatorstemmen kan sendes til bilradioen, så  musikken afbrydes når navigatorens "stemme" taler? Hjælp please
Til top
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2007 kl. 00:22
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg har lige købt en TomTom 910. Den kan kommunikerer med bilradioer via bluetooth. Dvs. lægger du musik over på dens indbygget 20 Gb harddisk kan du få det afspillet via bilradioen.

Om den også kan sende navigationsstemmen ud på den måde er jeg ikke sikker på men det kunne da tænkes. Prøv at skrive til TomTom support.



Har du selv prøvet at afspille musik fra TomTom-en via BlueTooth til bilradioen eller benytter du ledning til Aux-input på bilradioen? Og tak forøvrigt svar. Jeg fand en elektronisk user guide til TomTom-en, og der står godt nok at man kan afspille via ekstern bluetooth hifi headset/højttaler, men det jeg søger står der ikke lige noget om. Der er vel ikke andet for at få en på prøve og forsøge....

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu