recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC KV-PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC KV-PX70

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC KV-PX70
    Sendt: 26-April-2007 kl. 07:27

Er der nogen der ved noget om JVC KV-PX70? Den ser interessant ud, men kan ikke finde så meget info om den.

Jeg lægger vægt på et overskueligt og hurtigt menusystem. God klar skærm og så skal den være hurtig til at søge når man indtaster adressen. Havde lånt en sony NV-U71T, som liiiige skulle tænke hver gang man indtastede et bogstave i adresse. Det irriterede mig grænseløst til sidst.

Og lige til slut. Er det JVC som selv har udviklet JVC KV-PX70 eller er det bare en JVC-branded version af et andet mærke?

But did you die?
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 11:19

Vi faar KV-PX70 produceret andet steds,jeg ved faktisk ikke hvem der staar bag.

Men det er umiddelbart samme producent, somdem der laver Navigon's, jeg kan ihvertfald se en lighed i designet. Dog har vores en vaesentlig hoejere finish og kvalitet i materialet.

Vores koerer ogsaa med Windows Mobile 5.0 styrersystem, og med Navtech som kortleverandoer. Her er kort med til hele Vesteuropa samt en stor del af Oesteuropa ogsaa.

Jeg har selv koert med meget andet baade Garmin, TomTom og Acer, men jeg synes vores har totalt set ramt bedst. Saa har TomTom haft nogle finesser somjeg godt kunne lide, men ikke noget som jeg ikke kunne vaere foruden.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 16:36
hej Brian, ved du hvor nyt kortet er, som følger med? Hvor/hvordan man evt opdatere og hvad det koster?
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Vinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Peoke Peoke skrev:

Jeg lægger vægt på et overskueligt og hurtigt menusystem. God klar skærm og så skal den være hurtig til at søge når man indtaster adressen.

Menusystemet er klart et af de bedste jeg nogensinde har prøvet (herunder TomTom, Garmin, Navman, og Route 66)! Nemt og hurtigt og fantastisk dejligt at anvende!

Det eneste som jeg kan sætte en finger på ved JVC-modellen er "adresse-søgningen". Du kan ikke søge på vejnavn. Dvs. kender du vejen du skal til - skal du først indtastet enten postnummer eller by for derefter at kunne indtaste vejnavnet. Det var udelukkende det der gjorde, at jeg pænt leveret produktet tilbage og anskaffet mig Route 66. Men kan man overleve den lille finesse, så jeg kan klart anbefale JVC'en.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu