recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XboX360 media marketplace Xbox live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXboX360 media marketplace Xbox live

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Direkte link til dette indlæg Emne: XboX360 media marketplace Xbox live
    Sendt: 13-Maj-2007 kl. 20:54

Hej

Som i nok ved, kan bl. a. amerikanske 360 ejere købe downloads af serier, film mm. på media marketplace. Er der nogle, der ved, hvornår dette kommer til DK.?

Kan man, selv om man bor i DK, ad bagveje eller lign. få adgang til det amerikanske udbud. Jeg vil ikke stjæle eller på anden måde snyde.- jeg vil bare snyde mig ind...... Så lidt vil jeg snyde.

Er der nogen derude med erfaringer??

Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 21:21
Meget interessant spørgsmål (!). Jeg er med på en "lytter", da netop den funktionalitet er det der kunne gøre Xbox 360 uhyr spændende.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 00:15

Hejsa!!

Nå, jeg har prøvet og der er lukket for ikke US- konti... Man kunne lave en "falsk konto" lige da det startede, men desværre ikke længere... De kan jo nok tjekke IP..

Det kommer også til Europa, der arbejdes med at få rettigheder osv på plads.

TV og Film selskaberne har allerede solgt rettighederne til serier og film på det Europæiske marked. Det ville jo være lidt synd for dem der har købt rettighederne til fx. CSI hvis vi så bare kunne hente den et andet sted istedet for at se dem på deres reklamefinansierede kanler , ikk??!!

Det bliver fedt når det kommer!!!



Redigeret af Pede8000 - 14-Maj-2007 kl. 00:33
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu