recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt designer hjælp (fantasi kræves :P)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt designer hjælp (fantasi kræves :P)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Emne: Lidt designer hjælp (fantasi kræves :P)
    Sendt: 04-August-2007 kl. 14:25

Nu flytter jeg ind i den nye lejlighed om en uges tid så nu det alligevel er weekend hvorfor så ikke sidde og lave ligegyldige ting :P

Prøvet at bestemme mig om hvordan det hele skal hænges op på væggen i den nye lejlighed så paint er kommet i brug..

Prøver at skabe et stilrent setup uden noget på gulvet (så der plads til hunden)

Har lavet følgene..

 

 

 

Behøver kun 2 dvd skabe.. men har 4.. kom med nogen ideer :)

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 03:47

Havde du tænk på at indvesterer i et nyt møbel...?
Jeg syntes personligt det ku være fedt at have et møbel under den flade, hvor der er plads til det hele. Og så have den flade hængende oven over...
Jeg er selv MEGET lun på Frislev møbler, de koster bare  så må lige vente lidt med dem endnu!
Eller har Hifiklubben Argon Cube, der er rigtig flotte, ligner Clic...

/Simon

Men ellers syntes jeg det ser pænt ud. Du vil få uligevægt liget meget hvad du gør, forstået på den måde at dit TV er i center, der er mere/tungere ting TH end TV for din flade!  
Så dit bud er skam ikke så tosset...!!

/Simon

De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu