recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Pioneer PDP-508XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Pioneer PDP-508XD

 Besvar Besvar Side  <1 383940
Forfatter
Besked
scout Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 12:50

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:


Pure Cinema er heller ikke relevant når der modtages i 24p.

Det vil jeg også mene, men det er underligt nok acceptabelt input på 8G modellerne. Herunder acceptable input iflg manualen

Standard 480i, 576i, 1080i, 1080p24

Smooth 480i/p, 576i/p, 720p, 1080i, 1080p24

Advance 480i/p, 720p60, 1080i60, 1080p24

 

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 21:07
Har det betydning at kanalen min parabol er sat til hedder input 2, Pal. Det
er ikke fordi den ikke modtager RGB vel?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 21:21
Hej Bendix - nej input 2 på din fjernbetjening er den eneste hvor det ikke er muligt med en HDMI indgang. Men RGB skal den have
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 07:22

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Har det betydning at kanalen min parabol er sat til hedder input 2, Pal. Det
er ikke fordi den ikke modtager RGB vel?

Hej Bendix!

Stadig glad for dit Plasma?

Skal du ikke snart have ændret din signatur....

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 08:12
Ha ha... Larxox, jeg foreslog Bendix at ændre signatur allerede da han bestilte sit nye TV
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2007 kl. 00:14
Hehe det er gjort nu :)
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2007 kl. 08:21

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Hehe det er gjort nu :)

Hej!

Så mangler du kun din avatar...

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
BeeJay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 11:02
Så bleve det G8 dag for mig også jubiii. Får mit 508XD i eftermiddag, glæder mig som et lille barn til at pille min 506XD ned og få den nye op.. har været yderst tilfreds med min 506'er lige indtil jeg så 508'eren sorte.. som nu er virkelig sort som på et godt billedrørs tv, godt gået Pioneer. Overvejede en kort stund 1080P modellen, men da jeg så dem ved siden af hinanden med et fantastisk blu-ray billede på og faktisk ikke kunne se nogen forskel så er 10.000 jo også en slags penge at spare, det var først når man kommer op i deres 60" 1080P man kunne fornemme at man virkelig fik noget ud af den højere opløsning.. så jeg forstår sgu ikke helt den der FULL HD tendens man ser hos ALLE forhandlere.. det er jo noget opreklameret (medmindre man skal bruge det til computerbrug)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 11:09

Oprindeligt skrevet af BeeJay BeeJay skrev:

så jeg forstår sgu ikke helt den der FULL HD tendens man ser hos ALLE forhandlere..

Forhandlerne ved lige så godt som producenterne at langt størstedelen af forbrugerne ikke køber dét tv der har det bedste billede, men det tv de TROR har det bedste billede. Opløsning er et dejligt letforståeligt argument for hvorfor man skal købe et dyrere tv. Når det er sagt, så ER det jo sådan at hvis man vil have "det ultimative tv", så skal opløsningen da så absolut være 1080P. Det er bare ikke ret mange af os der rent faktisk køber "det ultimative tv", og så ender man ofte i nogle forkerte prioriteringer, når der skal indgås kompromisser, fordi flertallet stoler mere på hjernen end på øjnene (og samtidig gør forhandlerne det tilsvarende sværere rent faktisk at bruge øjnene - hønen eller ægget...)

Til top
BeeJay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 14:20

Ja det har du jo ganske ret i må man sige  Regner iøvrigt med at bestille en kalibrering ved dig når tv'ethar kørt en 100-150 timer, efter hvad jeg har læst her på forumet er det penge godt givet ud hvis man vil have det tætteste på "perfekte billede". Jeg fik aldrig kalibreret mit 506XD og har nu solgt det til mine forældre, men det kan være de er interesseret i en kalibrering, vil det være en go ide på en 506'er??

MvH Bjørn

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af BeeJay BeeJay skrev:

Ja det har du jo ganske ret i må man sige  Regner iøvrigt med at bestille en kalibrering ved dig når tv'ethar kørt en 100-150 timer, efter hvad jeg har læst her på forumet er det penge godt givet ud hvis man vil have det tætteste på "perfekte billede". Jeg fik aldrig kalibreret mit 506XD og har nu solgt det til mine forældre, men det kan være de er interesseret i en kalibrering, vil det være en go ide på en 506'er??

MvH Bjørn

En lissågod ide som på alle gode kvalitetsskærme

Jeg har selv en 506 xde og den er ISF kalibreret.

Mvh

René
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 23:34

Hej

Jeg så at du har modellen Pioneer PDP 4280XA, er det en du kan anbefale..?? jeg har en panasonic nu men vil gerne over på en pioneer.

Et spørgsmål: har man mulighed for en kalibrering på den, selvom den ikke har en kalibreringsmenu..??

Jeg har selector + kabeltv så forventer et rigtigt godt billede på den..*S* smiler, så håber du kan anbefale den

Lofferen

 

UOTE=Bendix]Enig, og dog, i dagtimerne hvor ungerne ser eks Disney er det nu meget
rart, om aftenen slukker jeg min lyssensor så den er indstillet som da det
blev kalibreret ;)

Ved PS3 spil osv kunne det også være cool med et lidt mere klart billede i
dagtimerne...

Skyder man sig selv i foden hvis man dropper den der indkørings periode?[/QUOTE]

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 383940
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu