recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Designmæssigt flot surround anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDesignmæssigt flot surround anlæg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: Designmæssigt flot surround anlæg
    Sendt: 12-August-2007 kl. 12:58
Jeg går ikke så meget op i at få et super lydanlæg, men lægger mere vægt på at anlægget helst er usynligt, eller da det jo nok er umuligt, så designmæssigt ikke en katastrofe.

Har kigget lidt på Gallo, som vil opfylde kravet delvist, og som vist ovenikøbet spiller godt. Her ligner sub'en dog - efter min mening- noget Georg Gearløs lavede på en dårlig dag.  Så det er nok ikke løsningen alligevel.

Men kan man alternativt få en o.k. lyd med et 2+1 anlæg, så man dels undgår selve baghøjtalerne og ikke mindst kabeltrækningen? Iflg. ekspedienten hos Elgiganten kan et 2+1 næsten spille lige op med et 5+1 anlæg, hvilket jeg dog tillod mig at betvivle. Men det ville da være lykken hvis han havde ret.

Anlægget skal helst indeholde en DVD-spilller og kunne bruges også til at få lyden fra en PS3 ud igennem surroundanlægget.

Til top
Kizz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 17:35

nu er det nok ikke ekspedienterne hos elmutanterne man skal stole mest på  

Jeg tror måske at harmon kardons 2.1 sæt kunne være noget for dig men det kommer self an på hvor meget du havede tænkt dig at ofre på det.

http://www.dvdpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=390949

Dette sæt er utroligt flot og lyder ufatteligt godt, Expert forhandler dem så det var i hvert fald et forsøg værd at tage ned til dem og høre det, jeg tror ikke at du vil blive skuffet ud over prisen de fører der som er 12.000,- men som du kan se er de en del billigere at købe på nettet.

/kizz



Redigeret af Kizz - 12-August-2007 kl. 17:36
Til top
FaceLight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-November-2006
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 20:29

Prøv at kigge på KEF 5005.2. Det er, efter min mening designmæssigt flot, og desuden spiller det upåklagelig. Er ihvertfald selv meget tilfreds

http://www.kef.com/KHT/KHT5005/home.htm

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu