recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SanDisk M240....??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSanDisk M240....??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pregila Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: SanDisk M240....??
    Sendt: 26-August-2007 kl. 13:51

Jeg skal bruge en MP3 afspiller udelukkende til når jeg cykler på min racercykel. Jeg syntes at en iPod til 1100 kr. er lige ioverkanten til det brug. Jeg har så set en MP3 afspiller der hedder SanDisk M240, den koster kun 249,- kr. Er den noget værd, eller får man hvad man betaler for....?? Den er på 1 GB, - er vel nok tilmit brug..!

mvh

Preben

Til top
H.Breddam Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2007 kl. 21:35
Jeg har ingen idé om hvor god SanDisk'en er, men jeg kan give dig et forslag på en anden afspiller:
Creative zen stone!
Det er en lille lækker sag, lidt ligesom det nyeste Ipod-shuffledesign, men til 300,-.
Der er godt nok ikke skærm på den, men du skal jo også have øjnene på vejen.
Som en bonus virker den i Itunes og det er et meget dejlig program, når man ikke skal se videopodcasts i det.(Itunes har bare et problem med det)

Redigeret af H.Breddam - 30-August-2007 kl. 21:36
/Henrik Nissen
KISS VR-558 (kissdx), Sony KDL-32V2500, Noxon 2 audio (Twonky), CS-406, Ipod 5. 30gb m radio, logitech mm50
Til top
pregila Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af H.Breddam H.Breddam skrev:

Jeg har ingen idé om hvor god SanDisk'en er, men jeg kan give dig et forslag på en anden afspiller:
Creative zen stone!
Det er en lille lækker sag, lidt ligesom det nyeste Ipod-shuffledesign, men til 300,-.
Der er godt nok ikke skærm på den, men du skal jo også have øjnene på vejen.
Som en bonus virker den i Itunes og det er et meget dejlig program, når man ikke skal se videopodcasts i det.(Itunes har bare et problem med det)
Til top
pregila Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 21:13

UPS - jeg gjorde vidst en lille fejl.....!

Men tak til dig H.Breddam, jeg HAR købt den lille Creative, og tak for din reaktion..!!

mvh

pregila

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu