recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector har fået en lille??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector har fået en lille??

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2004 kl. 22:08

Jeg har været nødt til at forbinde Sagem 60 både til fjernsyn og Pio. 720. Uden direkte forbindelse til fjernsynet, kan selector ikke bruges, når der er en optagelse i gang.

Keld

Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2004 kl. 22:25

Til Jever.

Sagem 60 har alle de gammelkendte funktioner, den er en del hurtigere, har 5.1 surround samt det allerbedste, nemlig indstilling af 6 timeroptagelser. D.v.s. at du kan programmere den til at vise seks programmer på seks forskellige kanaler. Har du evt. en Pio 520/ 720, kan denne indstilles til at tænde, når den modtager et signal fra Selector.(Og det virker) 

Det eneste minus er, at du ikke umiddelbart kan koble et fjernsyn nr. 2 direkte til Sagem 60, men det har jeg nu forestillet mig, at jeg vil løse ved at sætte en splitter på antenneudtaget, og så sætte den gamle selector ind på datterens værelse.

Keld

Til top
zaboom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2004 kl. 11:33

Hej alle!

Er kommet lidt i tvivl. Er alle programmerne fra fuld pakke digitale (bedre billeder) på Selector?

Hummelmose skriver "alle programmer er digitale..."

Overvejer nemlig at anskaffe én, men ikke hvis jeg ikke opnår bedre billeder på lcd'en. Som udgangspunkt vil jeg ikke abonnere på ekstra pakker, meeeen...



Redigeret af zaboom
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Til top
norbert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2004 kl. 11:43
Så vidt jeg kan se, er det for mit vedkommende kun Kanal København, der ikke er med på dekoderen. Det skyldes som tidligere nævnt, at der ikke er indbygget analog tuner, og at Kanal København ikke sender digitalt.
Til top
zaboom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2004 kl. 14:10

...så tror jeg at jeg vil benytte mig af Canal+'s tilbud, og få et bedre billede på alle mine programmer, samt de fede film, sport mm.

Mange tak for svaret.

...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu