recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Online vs. Offline køb af plasma TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnline vs. Offline køb af plasma TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HonkyHonk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Grindsted, DK
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: Online vs. Offline køb af plasma TV
    Sendt: 29-August-2007 kl. 16:45
Hej gruppe

Jeg har fået kig på et Hitachi P50TP01 der, ifølge forhandleren, normalt koster 29.995,-.
Jeg har nu fået et tilbud der lyder på 23.000,-, hvilket inkluderer vægbeslag, antenneforstærker og montering af begge.

Umiddelbart kan jeg købe dette TV online for ~18.000, hvilket så selvfølgelig ikke inkluderer vægbeslag og antenneforstærker.
Dette kan så købes separat for omkring 2.000, så den totale pris bliver 20K

Men hvor sikker kan jeg være på at dette TV er 100% identisk med det TV jeg har set i butikken? Jeg tænker især på den digitale tuner (har jo hørt om nogle hvor den digitale tuner ikke virker 100% i DK).

Kan besparelsen på de ~3.000 ophæve de ulemper jeg ser ved online-køb; forsendelse ved reklamation osv.?

Hvad ville I gøre - og kom gerne med fordele/ulemper for både online og off-line køb.

På forhånd tak.



Jesper



LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu