recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector  - Sagem 60 eller HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector - Sagem 60 eller HD?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter_B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector - Sagem 60 eller HD?
    Sendt: 10-September-2007 kl. 21:40

Er ved at investere i et Beovision 8, hvortil jeg vil opgradere min TDC grundpakke til Selector.

B&O butikken kraftigt anbefalede mig at købe Sagem 60 og holde mig langt væk fra Selector HD. Baseret på nogle timers studie af disse sider bekræfter, at der er problemer med HD.

Jeg er i 7 sind - skal jeg virkeligt ikke køber HD selectoren?

Jeg kan forstå at rygtet vil, at der er en ny HD selector på vej i efteråret. Det er vel forhåndsvis nemt at skrifte fra Sagem 60 til en evt. ny HD selector?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 21:49

 

 Det er korrekt, at der er en ny box på vej inden længe, det er også rigtigt at det er nemt at skifte, først køber du Sagem60 og bruger den indtil den nye Samsung kommer, så køber du den og sælger Sagem60. Sagde du at du har TDC Grundpakken.? Så kan du ikke bruge en Selector, den kræver at man som minimum har Mellempakke, i Grundpakke er der kun DR og TV2 samt Filmkamaler. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Peter_B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 22:00

Niels,

Tak for dit hurtige svar - så kører jeg frem efter plan A.

Ja, jeg læste godt, at man skal op i mellempakken - well, så får jeg også TV3 og 3+ Det er jo ikke så lidt man får for 90 kr . Så tager jeg lige favoritpakken, så ungerne kan se de 3 Disney kanaler og jeg kan se golf.

Er der noget andet jeg skal være opmærksom på ifm. at investere i selector?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 22:03

Oprindeligt skrevet af Peter_B Peter_B skrev:

Er der noget andet jeg skal være opmærksom på ifm. at investere i selector?

 Hvad specielt tænker du på.?

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 22:04

Hej Peter_B, jeg er ganske enig med radiomanden. Jeg har haft HD Selector i mere end et år. Det pudsige er faktisk, at efter sidste firmware opdatering, er denne selctor faktisk blevet ringere.

Havde du spurgt mig før den nævnte opdatering, havde jeg nok sagt - køb selectoren under forudsætning af, at du ikke tilslutter den til intranettet. Dengang havde jeg nemlig ikke problemer med selectoren.

Som den er i dag - jamen så går den i brædderne mindst én gang på en aften

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 12:03

Rygterne om ny HD Selector har ofte været fremme bla. i dette forum. Var det ikke snart på tide med nogle facts fra TDC ? - Jeg har derfor lige fyret en mail af sted. Hvis/når et svar kommer, skal jeg nok vende tilbage:

TDC sælger i øjeblikket den franske Sagem 81 HD - og som iflg. mange brugere er noget "bras" (fremgår af adskillige tråde på recordere.dk). Endvidere er designet på Sagem 81 HD efter min mening så gammeldags og kikset, at man ikke kan have den stående fremme i stuen. På recordere.dk skriver medlemmer endvidere ofte at TDC i løbet af efteråret/vinteren 2007 kommer med ny HD boks, men hvor de har det fra, ved jeg ikke (der er ingen information på TDC's hjemmeside). Har det noget på sig, vil jeg gerne have nogle facts, bla hvornår boksen kommer - og hvilken. Og så vil det også være rart at vide om der snart bliver tilbudt nogle flere HD-kanaler - og i givet fald hvilke ? Svar på disse spørgsmål vil interessere mange.



Redigeret af JørgenR - 11-Oktober-2007 kl. 12:51
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 12:11

Hej Jørgen, jeg har sendt mails til TDC om sammen emne flere gange (Samsung HD), uden overhoved at at få svar.

Min seneste forespørgsel har jeg sendt for under 1 time siden. Måske får man svar denne gang

Et rygte siger, at TDC også har problemer med at få Samsung Selectoren til at virke rigtigt. Men hvor meget der er om sagen ved jeg jo ikke.



Redigeret af Hother - 11-September-2007 kl. 12:15
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 13:10
Iflg. TDC, og nogle af vores gamle venner i kabel tv som jeg lige har haft i røret, så kommer den nye selector ikke før i januar eller februar 2008
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
doc2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2007 kl. 14:14
Jeg har talt med selector support i dag, der rådede mig til at vente med at købe til de nye Samsung HD (med og uden harddisk) kommer til julehandlen eller mellem jul og nytår. Han regnede ikke med at introduktionspriserne ville være højere end priserne i dag. Så må jeg nøjes med analogt TV til jul.
LG RH 7500 300 GB
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2007 kl. 14:34

 

 

Den fåes (sagem 60) lige nu til   295,-  + program pakke        her

 

 



Redigeret af bulk - 14-September-2007 kl. 14:51
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af JørgenR JørgenR skrev:

Rygterne om ny HD Selector har ofte været fremme bla. i dette forum. Var det ikke snart på tide med nogle facts fra TDC ? - Jeg har derfor lige fyret en mail af sted. Hvis/når et svar kommer, skal jeg nok vende tilbage:

TDC sælger i øjeblikket den franske Sagem 81 HD - og som iflg. mange brugere er noget "bras" (fremgår af adskillige tråde på recordere.dk). Endvidere er designet på Sagem 81 HD efter min mening så gammeldags og kikset, at man ikke kan have den stående fremme i stuen. På recordere.dk skriver medlemmer endvidere ofte at TDC i løbet af efteråret/vinteren 2007 kommer med ny HD boks, men hvor de har det fra, ved jeg ikke (der er ingen information på TDC's hjemmeside). Har det noget på sig, vil jeg gerne have nogle facts, bla hvornår boksen kommer - og hvilken. Og så vil det også være rart at vide om der snart bliver tilbudt nogle flere HD-kanaler - og i givet fald hvilke ? Svar på disse spørgsmål vil interessere mange.

Efter en måneds venten er følgende svar 11. oktober 2007 modtaget fra TDC/YouSee:

Tak for din henvendelse af 11 september 2007

Det er korrekt at der kommer en ny HD boks. I det nye år´08 skulle den lande, men vi ved dog ikke hvornår endnu. Vi har lavet en samarbejdsaftale med Samsung om denne boks.

Hvad ang. HD kanaler ved vi at der kommer 2-3 indenfor de næste 6 mdr. dog er det lidt usikkert hvilke.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 80 80 40 80 eller besøge yousee.dk/digitaltkabel-tv.

Venlig hilsen

YouSee A/S

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 13:04

Det er da stort at de tør sige at den kommer i 08  - primo, medio eller ultimo vil jo være en lidt for konkret udmelding. 



Redigeret af Ullum - 11-Oktober-2007 kl. 13:04
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu