recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox life - ikke 5 potter pis værd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox life - ikke 5 potter pis værd?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox life - ikke 5 potter pis værd?
    Sendt: 13-September-2007 kl. 15:06
vi kan sikkert blive enige om at være uenige, som du selv sagde:

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

[QUOTE=HeartWare]

Ja .... jo ........ det er jo som man ser på det:

Så det i lange løb går det lige op.


ellers kan vi nok blive ved med mange argumenter.. du snakker om valgmuligheder med 360,  der ser jeg fx ikke det obligatoriske blu-ray drev som en mangel på en valgmulighed. tværtimod er alle spil på blu-ray diske og spiludviklere har dermed op til 50gb dataplads til rådighed på en enkelt disk vs 4,7 på en dvd, som vel nok kan udnyttes som tiden den går.

og sådan kan man blive ved.. bAcK on ze topic
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 11:07

Fordi diskussionen kører på live-delen, ikke hardwaren. Desuden må udgangspunktet været her fra DK. Jeg kunne også have valgt core - så havde der været yderligere et års live. Så med Xbox får du valgmuligheder, alt afhængig af hvad du har brug for.

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 10:20
nu tager du også udgangspunkt i premium - hvorfor ikke elite? dens hardware er mere på lige fod med ps3'ens. ellers så kan jeg vel også tage udgangspunkt i min japanske ps3 til 2260,- og konkludere ud fra den?  (man kunne også trække det evigt diskutable "ps3 har blu-ray drev, 360 hd-dvd drev skal købes seperat" med)

og man skal gå op i økonomien, det kan vi jo tydeligt se ud fra folks reaktioner/brokkeri angående ps3'ens pris vs 360 når de skal købe konsol..

bedste live oplevelser, ja jeg vil da gerne tro at xbox live er bedre (bør det også være når man betaler for det). men med home's udgivelse i oktober burde ps3 catche lidt op, og nu er vi også begyndt at få spil med headset support(som nok er en af de fedeste ting når man spiller online på en konsol uden mulighed for skrive-chat)


Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Online gaming koster så vidt jeg ved altid på X-Box, hvorimod det som udgangspunkt er gratis på PS3 (de enkelte spil kan så have en pris for online-brug, men jeg er endnu ikke støt på nogen, der har det).

Så hvis du har tænkt dig at køre meget online, så er PS3 nok en sundere investering end en X-Box...


Ja .... jo ........ det er jo som man ser på det:
Xbox 360 Premium: 2.399 hos Coolshop
PS3: 3.999 også hos Coolshop
Diff = 1.600 kr.
Og hvis man bruger de penge til at købe 12 måneders prepaid cards hos play.com a £35 så kan man få 4 års live for de penge.

Så det i lange løb går det lige op.

Så man skal nok nærmere kigge på hvor man får den bedste live oplevelse i stedet for på økonomien.

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 22:44

Crap det bliver konen glad for at høre, hun var "glad" nok for at jeg skulle have en Elite og ikke kunne nøjes med en Core udgave... Den var jo billigere :(

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 10:32
det lidt sjovt folk ikke har taget det i betragtning før, når man har diskuteret pris forskel på ps3/360. på lang sigt er det jo en sjat penge

heartware > FFXI til ps2(ved ikke om det kan køre på ps3) og 360, har en monthly fee. men det så også det eneste eksempel til konsollerne jeg lige kan komme på
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 09:59

Sølv abonnementet giver dig adgang til downloads, men skal der spilles online skal du have et guld abonnement.

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 09:45
Online gaming koster så vidt jeg ved altid på X-Box, hvorimod det som udgangspunkt er gratis på PS3 (de enkelte spil kan så have en pris for online-brug, men jeg er endnu ikke støt på nogen, der har det).

Så hvis du har tænkt dig at køre meget online, så er PS3 nok en sundere investering end en X-Box...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 09:39

Jeg gårselv og overvejer en Xbox p.t.

Jeg kan forstå, at LIVE sølv er gratis men guld koster de der ca. 40 kr. pr. mdr. Hvad er forskellen? Jeg troede at guld var for at kunne downloade demoer, nye baner ect... Men her i trådet står det som om guld er nødvendigt for at kunne spille online???

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 07:48
Enig, selvom jeg kan forstå din frustration, Jimmbo. Ærgerlige penge Stift system

Venligst
søren
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 07:28

Inden der går for meget personfnidder i denne tråd, så syntes jeg at Jimmbo har fået et rigtig godt svar fra centric.

Hvis du havde sat dig mere ind i de forskelligt ting, så havde du undgået at blive så frustreret.

Ellers vil jeg sige... op på hesten igen cowboy, Xbox Live er helt kanon

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 06:53
Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Folk og deres forpulede jantelov - ja undskyld mig, men det er fanme for meget!

Undersøg lige, hvad "janteloven" er for en størrelse og hvad den reelt betyder før du begynder at bruge den .

(Janteloven har ikke noget med penge at gøre)

Redigeret af HeartWare - 12-September-2007 kl. 09:42
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu