recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underskriftindsamling Forbrugerklagenævn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUnderskriftindsamling Forbrugerklagenævn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Emne: Underskriftindsamling Forbrugerklagenævn
    Sendt: 19-September-2007 kl. 13:06

I forbindelse med en sag hos forbugerklagenævnet, har jeg fundet ud af, at sagsbehandlingstiderne er oppe på 12 - 18 måneder.

Forhandlerne lever højt på den lange sagsbehandlingstid, da kunderne ofte giver fortabt inden sagen overhovedet er gået i gang.

Dermed er det min opfattelse at forbrugerklagenævnet ignorerer forbrugerne og støtter erhvervslivet.

Lad os få samlet en masse underskrifter, så vi forhåbentlig kan presse de relevante ministre og folketinget til at få gjort noget ved sagen

Underskriftindsamlingen finder sted her:

http://www.forbrugerklagenavn.underskrifter.dk/



Redigeret af ha9953 - 21-September-2007 kl. 12:03
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 13:25

ARRGH.. Har lige skrevet du skal undlade ord som håner.

Forbrugerklagenævnet håner ikke forbrugerne. De kæmper (efter min overbevisning) med ekstemt manglende resourcer i forhold til antallet af sager, som tilsyneladende bliver flere og flere.
Alle, både forhandlere og forbrugere bør være interessseret i at hurtigere behandlingstid.

 

 

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

ARRGH.. Har lige skrevet du skal undlade ord som håner.

Forbrugerklagenævnet håner ikke forbrugerne. De kæmper (efter min overbevisning) med ekstemt manglende resourcer i forhold til antallet af sager, som tilsyneladende bliver flere og flere.
Alle, både forhandlere og forbrugere bør være interessseret i at hurtigere behandlingstid.

sorry

Det var en copy paste smutter

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu